Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurry007
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Hey mensen,

Ik heb jullie hulp nodig want ik ben niet de einstein op dit gebied :) .
In september vorig jaar heb ik een nieuwe pc gekocht.
En binnen 1 jaar tijd is de videokaart 4x terug geweest omdat de fan van de videokaart niet meer wil draaien :(
Ik ben er nu eg klaar mee met die kaart en ik wil overstappen op een NVidea.
Hier onder staan wat gegevens over mij pc

Videokaart: Asus ATI EAH 4870 2x dvi DDR5
Moederbord: gigabyte GA-X48-DS4
Processor: E8500
Geheugen: DDR2 OCZ 4gyg 1066 mhz
Voeding: ZALMAN ZM 750 HP

Zoals jullie weten wil ik een NVidea mijn budget is € 150 - € 250 euro (ik doe eigenlijk toch alleen maar game en school werk heb ik tog alleen maar word enzo nodig), Deze videokaart wat ik nu heb koste mij 235 euro. En ik wil een NVidea van ongeveer de zelfde kwaliteit als deze videokaart.

Ik hoop dat ik jullie voldoende heb geinformeert en dat jullie mij kunnen helpen.

GR Jurgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 31-07 20:54

Bolletje

Moderator Harde Waren
GTX260 zit op het zelfde niveau, maar het is nu zonde om een NVIDIA kaart te halen; ze hebben niet echt wat speciaals te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-08 04:28
Als ik jou was zou ik een ATI HD5xxx serie halen, voor die HD4870 krijg je nog €140 ofzo en dan kun je dus een HD5870 of 5850 halen.
deze zijn erg goed en ook veel beter dan iedere andere NVIDIA equivalent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-07 15:01

faust2016

You yes have my shirt

Wat voor een 4870 heb je dan dat je die in september vorig jaar voor 235 euro kocht :o ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurry007
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
het is een Asus ATI EAH 4870 2x dvi DDR5 en eigenlijk kan ik nu ook niks meer als ik ga gamen ik ongeveer 5 - 10 min dat de pc zelf afsluit of opnieuw opstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-08 13:02

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hoi jurry 007, welkom op GoT :W
Het is natuurlijk vervelend dat je videokaart al een aantal keer terug is geweest voor reparatie, maar dat kan net zo goed de fout van het servicecenter of Asus zijn als die van AMD. Je keuze is dus wat onlogisch.

Al met al weet de tweaker zelf prima te bepalen wat hij moet kopen, ook zonder Einstein te hoeven zijn. ;)

Dit topic voldoet niet aan ons beleid, wat je ongetwijfeld al wel gelezen hebt en daarom doe ik hem dicht.
Het algemeen beleid

Ik wens je veel plezier op onze site en met onze community!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.