Hallo allemaal,
Ik ben al een tijdje opzoek naar een laptop rond de 850euro (inc btw) Nu kom ik veel laptops tegen op internet maar steeds twijfel ik of dit de juiste laptops zijn die ik zoek met mijn eisen.
Mijn eisen zijn:
- programma's als words, powerpoint, excel moeiteloos kunnen draaien
- internetten
- zwaardere games kunnen spelen op medium settings dus leuke videokaart erin (oa Armed Assault 2)
- ik kijk GEEN films op laptop
- prijs +/- 850 euro
Nu is mijn vraag is dit mogelijk voor deze prijs om wat leuks te vinden?
Zelf kwam ik deze tegen met de volgende specs:
NIEUW! De 18M29U is voorzien van een 18 inch FULL HD scherm (1920x1080 resolutie). Dit scherm wordt aangestuurd door 2 videokaarten, een NVIDIA 9100M en een GTS230M met 1GB DDR3 voor zware grafische applicaties en 3D games. Een E-Sata poort, HDMI, Full Si
18,4 inch FULL-HD WUXGA+ Glare TFT (1920x1080)
NVIDIA GeForce GT230M 3D 1Gb DDR3, Hybrid SLi Function
NVIDIA 9100M 512Mb (Second Low Power VGA Card)
Intel® Core™2 Duo T4400 2.20 GHz - 1 Mb Cache (35 Watt)
2Gb DDR2-800MHz (slot 1)
1 Vrije geheugen plaats (slot 2)
160GB 5400 rpm (8Mb cache)
8x DVD+/-RW Dual Layer + DVD-RAM
BTO® 54/300Mb Wireless Lan (b/g/n)
9-cell Primary Lithium-Ion Batterij
Interne Bluetooth module met EDR 2.0 (2Mbit/s)
HDMI connector voor HD ready LCD schermen
Externe SATA aansluiting voor snelle schijven
Notebook keyboard incl Numeriek keypad
Ingebouwde Stereo speakers + Sub-Woofer
2 jaar carry in garantie
* Ik ben ook zeker een voorstander van een desktop pc. Dit heb ik in vroegere jaren ook altijd gehad en kon zo ieder jaar mijn pc upgraden. Het feit is nu dat wij een 3 kamer app hebben waar geen extra kamer vrij is om de pc te plaatsen. En een desktop pc in de woonkomer vind ik gewoonweg niks. Dus een laptop is daarom een eis. Makkelijk op de bank en af en toe eens aan tafel.
* De accuduur maakt niet uit omdat ik de laptop niet mee uit huis neem en dus altijd een stroombron aanwezig is.
* Ook heb ik gelezen op internet dat de game Armed Assault 2 extreem hoge eisen stelt qua performance etc. Nu hoef ik echt niet op high te spelen maar medium settings zijn wel leuk Ik vraag me af of dit haalbaar is met een laptop rond de 850euro
Graag hoor ik jullie reacties....
Ik ben al een tijdje opzoek naar een laptop rond de 850euro (inc btw) Nu kom ik veel laptops tegen op internet maar steeds twijfel ik of dit de juiste laptops zijn die ik zoek met mijn eisen.
Mijn eisen zijn:
- programma's als words, powerpoint, excel moeiteloos kunnen draaien
- internetten
- zwaardere games kunnen spelen op medium settings dus leuke videokaart erin (oa Armed Assault 2)
- ik kijk GEEN films op laptop
- prijs +/- 850 euro
Nu is mijn vraag is dit mogelijk voor deze prijs om wat leuks te vinden?
Zelf kwam ik deze tegen met de volgende specs:
NIEUW! De 18M29U is voorzien van een 18 inch FULL HD scherm (1920x1080 resolutie). Dit scherm wordt aangestuurd door 2 videokaarten, een NVIDIA 9100M en een GTS230M met 1GB DDR3 voor zware grafische applicaties en 3D games. Een E-Sata poort, HDMI, Full Si
18,4 inch FULL-HD WUXGA+ Glare TFT (1920x1080)
NVIDIA GeForce GT230M 3D 1Gb DDR3, Hybrid SLi Function
NVIDIA 9100M 512Mb (Second Low Power VGA Card)
Intel® Core™2 Duo T4400 2.20 GHz - 1 Mb Cache (35 Watt)
2Gb DDR2-800MHz (slot 1)
1 Vrije geheugen plaats (slot 2)
160GB 5400 rpm (8Mb cache)
8x DVD+/-RW Dual Layer + DVD-RAM
BTO® 54/300Mb Wireless Lan (b/g/n)
9-cell Primary Lithium-Ion Batterij
Interne Bluetooth module met EDR 2.0 (2Mbit/s)
HDMI connector voor HD ready LCD schermen
Externe SATA aansluiting voor snelle schijven
Notebook keyboard incl Numeriek keypad
Ingebouwde Stereo speakers + Sub-Woofer
2 jaar carry in garantie
* Ik ben ook zeker een voorstander van een desktop pc. Dit heb ik in vroegere jaren ook altijd gehad en kon zo ieder jaar mijn pc upgraden. Het feit is nu dat wij een 3 kamer app hebben waar geen extra kamer vrij is om de pc te plaatsen. En een desktop pc in de woonkomer vind ik gewoonweg niks. Dus een laptop is daarom een eis. Makkelijk op de bank en af en toe eens aan tafel.
* De accuduur maakt niet uit omdat ik de laptop niet mee uit huis neem en dus altijd een stroombron aanwezig is.
* Ook heb ik gelezen op internet dat de game Armed Assault 2 extreem hoge eisen stelt qua performance etc. Nu hoef ik echt niet op high te spelen maar medium settings zijn wel leuk Ik vraag me af of dit haalbaar is met een laptop rond de 850euro
Graag hoor ik jullie reacties....