Wirecard bank registratie?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Nou, na paypal wel afgeschreven te hebben kwam ik op het forum wirecard tegen.
Zag er strak uit werkt veilig (met sms en overschrijven), en je krijgt gewoon een credit card nummer die je overal kan invullen.
Dus dan kan ik weer steam aanbiedingen kopen en via creditcard>paypal>dealextreme....

Maar nu krijg ik bij Wirecard volgende vraag:
BELANGRIJK: Houd er rekening mee dat inkomende overschrijvingen alleen zijn toegestaan van geregistreerde bankrekeningen. Daarom is het belangrijk dat u uw rekening eerst registreert voordat u geld overmaakt.

En nu moet ik alle adres gegevens invullen van de ING bank, maar die kan ik zoal niet vinden. Op contact pagina van ing staat geen straat naam.
Iban en bic kwam ik via deze site tegen maar dat was ook nog een hoop gezoek.
http://www.ibanbicservice.nl/
Is het echt zo moeilijk of doe ik het gewoon fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:54
Kijk eens in je mijn ing, daar is als het goed is een tab met je IBAN en BIC, tevens staan daar de adresgegevens. Kan me herrineren dat ik dat een keer nodig had om geld naar Noorwegen over te maken.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Nu online
Die iban en bic zijn op mijn ing het zelfde als op die site maar kan geen adres gegevens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:24
Neem de vestiging waarbij je de rekening hebt geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Adres van het hoofdkantoor vind je hier.

Ik zou echter ook gewoon de gegevens van de ING vestiging bij jou in de buurt gebruiken, als het niet goed is hoor je het vanzelf...

[ Voor 9% gewijzigd door Dick op 17-01-2010 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 23-04 17:11
Kijk eens op je afschrift, daar staat alles van IBAN ;)
Maar om je te waarschuwen, je kunt je PayPal NIET aan je Wirecard rekening koppelen, je moet geld dus handmatig op je rekening storten met iDeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Nu online
SemperFidelis schreef op zondag 17 januari 2010 @ 21:35:
Kijk eens op je afschrift, daar staat alles van IBAN ;)
Maar om je te waarschuwen, je kunt je PayPal NIET aan je Wirecard rekening koppelen, je moet geld dus handmatig op je rekening storten met iDeal.
Kan je de wirecard mastercard gegevens niet gebruiken om aan je paypal te koppelen?
Want Dealextreme gerbruikt alleen paypal en dan kan je wel gewoon een creditcard invullen.
Nu kan ik natuurlijk creditcard lenen, maar dacht eigenlijk één goede oplossing te hebben gevonden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Miscommunicatie hier ;)

SemperFidelis zegt dat je geen account van PayPal aan je Wirecard kan koppelen om je Wirecard te betalen, dat klopt, je moet zelf handmatig geld op je Wirecard zetten.

Wat jij wil is op bijvoorbeeld DealExtreme betalen met je account van PayPal welke gekoppeld is aan je creditcard (je Wirecard in dit geval). SemperFidelis zegt nergens dat dit niet kan, het is voor zover ik weet ook gewoon mogelijk, aangezien je zoals je zelf al zegt, je bij Wirecard gewoon een echte Mastercard krijgt.

Dus rekening - Wirecard - PayPal - DealExtreme (wat jij wilt) kan wel.

[ Voor 6% gewijzigd door Muthas op 17-01-2010 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 23-04 17:11
Je kunt wel je Wirecard aan je PayPal koppelen ja ;).
Maar persoonlijk vind ik dat een beetje onnodig en misschien wat risicovol.
Maar voordat je toegang hebt tot je virtuele Mastercard krijgt, moet er eerst geld op worden gezet!

[ Voor 5% gewijzigd door SemperFidelis op 18-01-2010 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Nu online
SemperFidelis schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:35:
Je kunt wel je Wirecard aan je PayPal koppelen ja ;).
Maar persoonlijk vind ik dat een beetje onnodig en misschien wat risicovol.
Maar voordat je toegang hebt tot je virtuele Mastercard krijgt, moet er eerst geld op worden gezet!
Risico vol is het niet gezien je met pre-paid werkt, onhandig is het wel.
Maar ik denk dat het nog altijd makkelijker is dan elke keer weer paypal te koppelen aan je bankrekening. En zover ik het zie duurt het 3 dagen tot het geld op je rekening staat. En dat haal je bij paypal langerna niet als je nog je bankrekening moet koppelen. Verder moet ik bij Dealextreme nog via paypal werken maar bij Steam hoeft dit niet dus dat scheelt al weer iets.

Zie nog wel wat vage dingen bij wirecard, zoals dat er soms over transactie kosten gesproken wordt, iemand idee hoe het daarmee zit? Want over de kosten kan ik dan weer niks terug vinden?
Edit heb de kosten al gevonden:
https://www.wirecard.com/wirecard/ShowFees.html
Het kost me dus elke keer 1 euro om er geld op te zetten. :( Of met geld storten wordt bedoelt het overmaken naar een winkel dus elke aankoop dat ik doe kost minimaal 1 euro extra.

[ Voor 17% gewijzigd door Haas_nl op 18-01-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Niet online
Haas82 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:32:
[...]

Risico vol is het niet gezien je met pre-paid werkt, onhandig is het wel.
Maar ik denk dat het nog altijd makkelijker is dan elke keer weer paypal te koppelen aan je bankrekening. En zover ik het zie duurt het 3 dagen tot het geld op je rekening staat. En dat haal je bij paypal langerna niet als je nog je bankrekening moet koppelen. Verder moet ik bij Dealextreme nog via paypal werken maar bij Steam hoeft dit niet dus dat scheelt al weer iets.

Zie nog wel wat vage dingen bij wirecard, zoals dat er soms over transactie kosten gesproken wordt, iemand idee hoe het daarmee zit? Want over de kosten kan ik dan weer niks terug vinden?
Edit heb de kosten al gevonden:
https://www.wirecard.com/wirecard/ShowFees.html
Het kost me dus elke keer 1 euro om er geld op te zetten. :( Of met geld storten wordt bedoelt het overmaken naar een winkel dus elke aankoop dat ik doe kost minimaal 1 euro extra.
Wat bedoel je precies met het elke keer weer moeten koppelen van PayPal aan je bankrekening? Ik heb Paypal destijds 1 keer gekoppeld en er nooit weer naar omgekeken verder. Als ik iets met Paypal afreken wordt dat gewoon netjes geincasseerd van mijn bankrekening. En nee ik heb geen creditcard :+

Wirecard is inderdaad wel redelijk duur. Met geld storten wordt volgens mij bedoeld het van je eigen rekening op de Wirecard zetten, dat kost dus elke keer €1,-. En als je iets in een andere valuta koopt dan komt er nog een toeslag van 1,5% bij, houdt daar dus even rekening mee!

[ Voor 4% gewijzigd door Dick op 19-01-2010 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Nu online
kingrichard47 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:09:
[...]

Wat bedoel je precies met het elke keer weer moeten koppelen van PayPal aan je bankrekening? Ik heb Paypal destijds 1 keer gekoppeld en er nooit weer naar omgekeken verder. Als ik iets met Paypal afreken wordt dat gewoon netjes geincasseerd van mijn bankrekening. En nee ik heb geen creditcard :+
Volgens mij is het niet echt een goed idee om iets aan je rekening te koppelen en er nooit meer naar om te kijken.
Maar de discussie dat dat niet veilig is, is een ander topic voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Niet online
Haas82 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:28:
[...]

Volgens mij is het niet echt een goed idee om iets aan je rekening te koppelen en er nooit meer naar om te kijken.
Maar de discussie dat dat niet veilig is, is een ander topic voor.
Oh ik bedoel er niet mee dat ik er verder nooit meer gebruik van maak hoor, gebruik Paypal namelijk zeer regelmatig. Bedoelde meer dat ik wat dat betreft niet weer iets heb moeten wijzigen oid bij Paypal :)
Pagina: 1