Postcount

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Daarnet stond mijn postcount op 1999 en nu ineens op 1200. Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je heel zeker dat het niet 1199 was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 15:24:
Weet je heel zeker dat het niet 1199 was?
Nee, het wat echt 1999. Helaas heb ik er geen screenshotje van gemaakt :N.

[ Voor 12% gewijzigd door Turdie op 17-01-2010 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

we deleten niet zomaar 800 posts van iemand, dus ik sluit me toch aan bij Cheatah... user error imo :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
LuNaTiC schreef op zondag 17 januari 2010 @ 15:35:
we deleten niet zomaar 800 posts van iemand, dus ik sluit me toch aan bij Cheatah... user error imo :P
Hmm, fijn, ik zeg ook niet dat die 800 posts verwijderd zijn, misschien gaat er wel ergens een tellertje fout o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik bedoel het niet kwaad hoor ;)

maar een tellertje zou kunnen, alhoewel ik voor het eerst van die glitch hoor dan :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
http://gathering.tweakers...nd/poster/169878/messages

Hier staat toch echt 1204 :P Waar zijn je andere 800 posts gebleven dan?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het zo belangrijk dan wat dat getalletje zegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
LuNaTiC schreef op zondag 17 januari 2010 @ 15:38:
Ik bedoel het niet kwaad hoor ;)

maar een tellertje zou kunnen, alhoewel ik voor het eerst van die glitch hoor dan :)
offtopic:
Daar ga ik ook niet vanuit, dat je het kwaad bedoelt. Zeg ik toch helemaal niet?
Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 15:40:
Is het zo belangrijk dan wat dat getalletje zegt?
Nee, maar ik vind het gewoon vreemd.

[ Voor 22% gewijzigd door Turdie op 17-01-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Volgens deze link zijn er echt 1206 posts geplaatst.. dat wil zeggen dat het 'tellertje' waarschijnlijk wel klopt, aangezien deze query al je posts uit de db trekt :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op zondag 17 januari 2010 @ 15:49:
aangezien deze query al je posts uit de db trekt die ik met mijn rechten kan zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dat tellertje geeft toch echt het totaal aan hoor, pas als je daadwerkelijk de posts probeert te bekijken wordt bepaald of je ze mag zien. Daar hebben mensen wel eens over geklaagd in LD. :P

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

LuNaTiC schreef op zondag 17 januari 2010 @ 15:35:
we deleten niet zomaar 800 posts van iemand
Niet gedelete, maar er wordt wel eens gespeeld met de postcount teller door deze en gene O-) 8) :>

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VjZhg0lYv1UGow1iHerwf1qq/full.png Geklier met postcount 8850 -> 88

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06:58
Wiethoofd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 16:39:
[...]

Niet gedelete, maar er wordt wel eens gespeeld met de postcount teller door deze en gene O-) 8) :>

[afbeelding] [afbeelding]
Beide 88 berichten... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:56

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Wiethoofd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 16:39:
[...]

Tja, eigen schuld. Moet je maar niet vragen om een roze nick om post 8888 te vieren.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Je hebt 1206 postings gedaan, waarvan er 0 gedelete zijn. Ik gok dat je het getal dus zelf verkeerd hebt gelezen :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Assumptions are mother of all fuck ups, zei een collega van me een tijdje terug, waar een grote kern van waarheid in zit.

Ik kan het me niet voorstellen, maar dan ga ik er maar in mee dat ik het verkeerd heb gelezen. Had ik maar een schermprintje gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
shadowman12 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 17:10:
Assumptions are mother of all fuck ups, zei een collega van me een tijdje terug, waar een grote kern van waarheid in zit.

Ik kan het me niet voorstellen, maar dan ga ik er maar in mee dat ik het verkeerd heb gelezen. Had ik maar een schermprintje gemaakt.
Dus jij weet zeker dat de teller van 1999 naar 1200 ging en niet van 1199 naar 1200 en daarbij claim je dus dat de website's scripts die telfout gemaakt hebben.

Dat is dan wel de meest vreemde en meest computer-onlogische telfout die ik ooit heb meegemaakt in mijn 3 jarige hobby-niveau PHP-ervaring :P

Vervolgens kom je met je wijze opmerking: "Assumtions are the mother of all fuck ups". Deze opmerking is net zo wijs als: "De mens is de grootste veroorzaker van problemen". Het is iets dat iedereen weet maar waar niemand wat aan kan veranderen.

[ Voor 15% gewijzigd door Gamebuster op 17-01-2010 17:16 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

shadowman12 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 17:10:
Zelfs als wij posts deleten in plaats van ze naar TrashCan te verplaatsen (zoals we doorgaans doen), dan nog staan ze in de database met een vlaggetje dat aangeeft dat die post gewist is. Dus zélfs als we ze gewist zouden hebben, dan zou moto-moi's tellertje alsnog moeten kloppen. Die geeft ook gewoon 1206 aan, dus ben ik inderdaad bang dat je niet helemaal goed gekeken hebt. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1