Eigenlijk sinds ik voor het eerst een pc kreeg (jaar of 12 geleden) werd de pc aangesloten op een versterker en deze stuurde het geluid door naar 4 boxen in onze hobbykamer. Dat voldeed altijd wel. Enkele jaren terug gingen er wat boxen stuk en zijn daar andere boxen die nog op zolder stonden voor in de plaats gekomen.
Altijd een situatie met aan elkaar geknoopt spul. Omdat de gehele set te oud is geworden en het geluid echt waardeloos is (de versterker heeft kuren). Wil ik eindelijk eens een compleet setje kopen zonder allerlei dingen aan elkaar te knopen.
Dit is de situatie nu:

Je ziet 2 boxen hangen, die aangesloten zijn op een versterker van 15 jaar oud en een mengpaneel. We deden veel aan videobewerking). In die toren (niet te zien op de foto) zitten ook nog 2 actieve boxen. Links onderin zie je mijn beeldscherm.

Dit zie je als je je omdraait. Wederom 2 boxen aangesloten op de versterker.
Deze hobbykamer wordt door iedereen gebruikt. Mijn ma staat er te strijken en er stat nog een computer (met koptelefoon). De pc op de foto voorziet de kamer van geluid tijdens gamen (doe ik niet zo heel veel), maar voor het grootste gedeelte van muziek welke ik afspeel onder het surfen. Ik luister veel top 40 maar ook veel hardstyle.
Voor de aanschaf van het setje heb ik de volgende wensen:
- hoeft geen 5.1 geluid te zijn
- goede bass (omdat ik veel hardstyle luister)
- lange aansluitkabels (of deze moeten verlengbaar zijn)
- Ik heb een Gigabyte X48 moederbord, en wil graag de digitale uitgang gebruiken.
- grote boxen, de boxen die ik nu zie zijn vrij klein en kan ik niet naast het beeldscherm zetten.
- prijs ongeveer 150 euro
Wie weet en leuk setje?
Altijd een situatie met aan elkaar geknoopt spul. Omdat de gehele set te oud is geworden en het geluid echt waardeloos is (de versterker heeft kuren). Wil ik eindelijk eens een compleet setje kopen zonder allerlei dingen aan elkaar te knopen.
Dit is de situatie nu:

Je ziet 2 boxen hangen, die aangesloten zijn op een versterker van 15 jaar oud en een mengpaneel. We deden veel aan videobewerking). In die toren (niet te zien op de foto) zitten ook nog 2 actieve boxen. Links onderin zie je mijn beeldscherm.

Dit zie je als je je omdraait. Wederom 2 boxen aangesloten op de versterker.
Deze hobbykamer wordt door iedereen gebruikt. Mijn ma staat er te strijken en er stat nog een computer (met koptelefoon). De pc op de foto voorziet de kamer van geluid tijdens gamen (doe ik niet zo heel veel), maar voor het grootste gedeelte van muziek welke ik afspeel onder het surfen. Ik luister veel top 40 maar ook veel hardstyle.
Voor de aanschaf van het setje heb ik de volgende wensen:
- hoeft geen 5.1 geluid te zijn
- goede bass (omdat ik veel hardstyle luister)
- lange aansluitkabels (of deze moeten verlengbaar zijn)
- Ik heb een Gigabyte X48 moederbord, en wil graag de digitale uitgang gebruiken.
- grote boxen, de boxen die ik nu zie zijn vrij klein en kan ik niet naast het beeldscherm zetten.
- prijs ongeveer 150 euro
Wie weet en leuk setje?