• knoore
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-02 10:06
Ik vroeg me af of er ook een media player die alles kan:
- Afspelen van de bestandsformaten zoals de Popcorn hour C200/A200 die ondersteund
- Het opnemen van programma's
- Een digitenne/kabel/sattv decoder voor meerdere kanalen, zodat je niet hoeft te kijken wat je opneemt.
- Het direct kunnen afspelen van Blue-ray schijfjes
- Ruimte voor een 3.5" HDD
- Streamen via LAN

Er zijn wel apparaten die dat gedeeltelijk kunnen, maar het is me nog niet gelukt om één te vinden die dat allemaal kan.

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:37
Als hij ook een sandwich voor me kan maken koop ik hem ook :+ .

Aan je eisen te zien zoek je gewoon een HTPC. Dat is wat duurder, maar dan heb je wel al je eisen in één apparaat.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-02 13:58

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Voordat ik hier een slot op zet wegens te karig wil ik je nog even de kans geven om je zoektocht wat te verduidelijken. Welke apparaten heb je bekeken en waarom voldoen ze niet? Heb je al eens een htpc overwogen?

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-01 11:33
Eerst even offtopic: Een mediaspeler die ALLES kan....er zijn mediaspelers die veel kunnen (bijvoorbeeld media afspelen) maar ik ben er nog geen tegen gekomen die de afwas doet, me auto voorverwarmt, me vriendin "in the mood" krijgt als ik gewoon snel ff wil...uhhm....ff terug on-topic

Ga een HTPC in elkaar bouwen. Er zijn hier meer dan voldoende topics over HTPC's en de software die je daar op kunt draaien. Je kunt dan ook kiezen tussen bv XBMC, Windows mediacenter, mediaportal etc.
Je geeft aan blu ray af te willen spelen, stop voor een euro of 80 een blu ray speler in je htpc en gassen maar. Er zijn verschillende TV kaarten te vinden. Zo ook kaarten met dubbele tuners. Deze kunnen programma's opnemen en tegelijkertijd een andere zender afspelen (voordat je hieraan begint, informeer je GOED! Er zijn hier erg mooie topics over te vinden met daar welke kaarten de "beste" zijn in jou situatie, tevens is er verschil tussen de aanbieders van digitale TV. UPC is volgens mij nog steeds niet digitaal op je htpc te krijgen). Stop een paar harde schijven in je htpc en je kunt zoveel HD contect downloaden als je wil. Met plugins kun je trailers downloaden van een apple site, filmpjes kijken op youtube, spelletjes spelen en zelfs bijna alle andere applicaties in je mediaportal/center programma starten.

Ik draaf nu een beetje door maar als ik jou post lees denk ik dat je echt moet gaan zoeken naar een degelijke HTPC. Zoek hier wat topics door en stel t een en ander samen. Als je dan nog vragen hebt (Dus NADAT je zelf onderzoek heb gedaan) maak dan een nieuw topic aan of vul deze even aan.

Sterkte.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-02 13:58

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Een boodschappenlijstje dumpen en dan, ook na een duwtje in de rug, vijf dagen niets meer laten horen = fail.

Dicht.

Dit topic is gesloten.