Toon posts:

BlueORB zou niet op Asus V6800 Pure passen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik las in een review dat de BlueORB niet op de Asus V6800 Pure (GeForce 256 32MB DDR) zou passen. Klopt dit?

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Als er 2 van die gaatjes inzitten dan moet ie wel passen heb er zelf geen ervaring mee
maar ik ga op de beurs zaterdag eens kijken en waarschijnlijk ook 1 kopen dus meet even die maat op en kijk eens op de site www.thermaltake.com
niet op www.thermaltake.nl
want dan kom je hier terecht weer op tweakers.net

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09-2025

Hazzz-E

Que?

Je zou ff een meeltje naar OC-shop kunnen sturen. Die weten meestal wel dat soort dingen.

• mxhans196
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-08 12:14
Een paar topics terug hetzelfde verhaal:
Gaatjes komen idd niet 100% overeen. Als je niet wilt lijmen kan je de blorb toch met de gaatjes en tie-wraps bevestigen.
Hier staan plaatjes:
http://www.procooling.com/html/blorbage_.shtml

Deze tekst niet lezen !

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
Euh ik heb een
Asus GeForce256 32 MB DDR Deluxe en heb ook een Blue Orb. Ik kan je vertellen dat ze niet passen omdat de gaatjes van de orb niet dezelfde diameter hebben als de gaatjes in de printplaat zodat je de pinnetjes niet kan bevestigen. Er zit dan een soort tape bij wat ook zou werken nou mooi niet hoor alles goed schoongemaakt maar plakte voor geen meter. heb hem nu vast zitten met 4 tie raps en werkt perfect. beetje arctic silver er tussen goed aantrekken en klaar. prima oplossing.

Verwijderd

en nu maar hopen dat al die plastic tierips niet meerekken met al die warmte ;)
Pagina: 1