Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

KPN Glasvezel en problemen met Thomson v787

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb een vraagje betreffende de ExperiaBox (Thomson v787) van KPN Glasvezel.
Een tijd geleden zijn we overgestapt naar KPN en sindsdien heb ik niets dan problemen met online gaming (ik heb de PS3 die door middel van een kabel met het Internet is verbonden, dus niet draadloos).

Het probleem is dat ik geen private games kan aanmaken, dat mijn vrienden met mij LBP en andere titels niet kunnen spelen, dat de verbinding regelmatig wegvalt.

Voorzover ik weet, zijn er meerdere mensen die bij KPN Glasvezel zitten en soortgelijke problemen ervaren. Het schijnt dat veel poorten bij de router Thomson v787 zwaar "dichtgetimmerd" zijn en je kunt ze niet vrijgeven. (dat kun je eigenlijk wel doen, maar het heeft helaas geen enkel effect).

Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen van andere gamers die bij KPN Glasvezel zitten. Hoe gaat het bij jullie? Ik hoorde ook dat de nieuwe versie van de router, namelijk Thomson v789, bijna vlekkeloos werkt. Zou dat kunnen kloppen?
Zou ik de klantenservice kunnen bellen om mijn oude router voor de nieuwe om te ruilen? Hopelijk zal iemand met met een raad kunnen helpen.

Alvast bedankt voor jullie reacties! :)

Verwijderd

Topicstarter
Mensen die problemen met hun Thomson 787/789 hebben (zoals slechte online gaming ervaring met je PS3 of 360), laat het hier aub weten:

http://www.ipbforum.nl/ex...=32&t=3409&p=27784#p27784

Het is de officiële KPN Glasvezel forum waar KPN alle soortgelijke problemen aan het inventariseren is, zodat ze binnenkort opgelost zullen worden. Reageer aub! Hoe meer reacties hoe beter...

Hopelijk zal KPN de issues snel kunnen fixen.