Nu nog steeds?
Bij mij zijn ze allemaal online, en ik kan in de log zien dat ze bekeken worden door anderen dan ikzelf.
Verwijderd
Hier werken ze.TjalleK schreef op zondag 17 januari 2010 @ 11:29:
Nu nog steeds?
Bij mij zijn ze allemaal online, en ik kan in de log zien dat ze bekeken worden door anderen dan ikzelf.
Ik ben er zelf ook geweest en ik mis in jouw platen toch wat intensiteit in de kleuren. Het oogt allemaal een beetje ´mat´.
Bij nummer 7 vind ik de groothoek icm de draak erg mooi!
erg mooie serie, nummer 2 en 7 zijn mijn favorieten. kleuren zijn lekker tegen die zwarte achtergrond.
Mooie serie, mooie kleuren! Voor mij zijn nr 5 en nr 7 favoriet
Ben het met je eens, ben er ook geweest en deze foto's zijn wat mat en wat minder sprankelend. Nummer 8 vind ik nog best een heel aardige plaat though.YSK schreef op zondag 17 januari 2010 @ 21:21:
Ik ben er zelf ook geweest en ik mis in jouw platen toch wat intensiteit in de kleuren. Het oogt allemaal een beetje ´mat´.
Toen ik er was was het wel heel druk, dus foto's maken daar is echt enorm lastig. Ik zag een man in de weer met een statief maar een heleboel mensen liepen er gewoon voor langs zonder hem even de ruimte te geven.
En allemaal ouders die hun kinderen aanmoedigen om vooral met hun vingers overal aan te zitten, er staan zelfst bordjes dat je er met je fikken af moet blijven
[ Voor 29% gewijzigd door Sharky op 20-01-2010 10:21 ]
This too shall pass
Ok thnx voor al het commentaar. Ik zal vanavond eens kijken of ik nog wat aan de kleuren kan doen.
Voor wat betreft de drukte, toen Cinlin en ik er waren was het ook redelijk druk. Echter tegen 9 uur liep er bijna niemand meer. Toen hebben we nog een stukje overnieuw gedaan. Vooral de insecten en de draak. Toen geen last meer van drukte, alleen van kou.
Voor wat betreft de drukte, toen Cinlin en ik er waren was het ook redelijk druk. Echter tegen 9 uur liep er bijna niemand meer. Toen hebben we nog een stukje overnieuw gedaan. Vooral de insecten en de draak. Toen geen last meer van drukte, alleen van kou.
Pagina: 1