Acer Aspire X3200 dvd brander kapot?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:48

KRAI.7

Bwoah...

Topicstarter
Hi allemaal,

laatste tijd deed mijn dvd brander beetje raar, ik heb er eigenlijk niets aan gedaan . en nu leest hij dus helemaal geen disks meer, cd/dvd niet dus, het gaat in apparaatbeheer om een :
HT-DL-ST-GH15F-DVDRAM
Nooit problemen mee gehad sinds begin december 2009,

ik denk dus dat hij stuk is, kan ik nu zo mijn pc openschroeven, dvd drive eruit halen en een nieuwe erin zetten?

Mijn vraag is dan ook weer; hoe zit het met de OPEN knop van de standaard dvd drive, de dvd brander gaat namelijk open op een knopje op de kast zelf (OPEN dus) , niet op de dvd brander volgens mij.

Iemand misschien raad?
en als je iets duidelijker info wil hebben. moet je het even zeggen.

marcovk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als het gewoon een standaardspelertje is kun je die gewoon vervangen. Het knopje zal verder vrij makkelijk zijn, waarschijnlijk is dat gewoon een plastic stukje dat het knopje indrukt.

Dit topic gaat sowieso naar OM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7

KRAI.7

Bwoah...

Topicstarter
Jij zegt wel als, maar, http://images.icecat.biz/img/gallery/1643960_8948.jpg , zie je onder het Acer tekentje en boven het kaartlezer gedeelte de OPEN knop zitten?
Ik denk dat je wel gelijk hebt maar misschien heb je nog niet goed gekeken?:$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Een foto zou een hoop verduidelijken, maar ik kan me niet voorstellen dat je het niet kan vervangen. Haal het ding gewoon eens uit elkaar, dan zie j snel genoeg hoe het in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7

KRAI.7

Bwoah...

Topicstarter
Me garantie is net verlopen, maakt niet uit als ik NU het stikkertje loshaal toch?:$

Nouja het is een SFF (Small Form Factor) case / mini pc dus daarom dacht ik dat het niet zou kunnen, ik kom later op de dag met foto's.

[ Voor 45% gewijzigd door KRAI.7 op 17-01-2010 10:43 ]