Ik gebruik zelf een HP DC7800 SMF tot grote tevredenheid, klein, stil en betrouwbaar maar nu zie ik opzoek ben naar een tweede HP systeem valt mijn oog op een HP RP5700. Nu dit lijkt een me enigzins te lijken op een HP DC5850 / 5900 SMF maar toch ook weer niet.
Een bezoek aan de HP site wordt ik niet wijs. Kent iemand de time frame van wanneer welke types door HP / HP Compaq zijn gelanceerd over de afgelopen 6 jaar.

Eerlijkheidshalve lijkt me deze RP een slap aftreksel van een DC serie.
Ik wil zelf een tweede systeem om behalve mijn boekhouding ook indien nodig dit systeem zwaarder kunnen belasten als werkstation. Betrouwbaarheid daar wil ik voor gaan. Wat als je voor een HP gaat, wat kan je dan het best kiezen. Foto en video bewerking wil ik er ook op kunnen draaien.
Een bezoek aan de HP site wordt ik niet wijs. Kent iemand de time frame van wanneer welke types door HP / HP Compaq zijn gelanceerd over de afgelopen 6 jaar.

Eerlijkheidshalve lijkt me deze RP een slap aftreksel van een DC serie.
Ik wil zelf een tweede systeem om behalve mijn boekhouding ook indien nodig dit systeem zwaarder kunnen belasten als werkstation. Betrouwbaarheid daar wil ik voor gaan. Wat als je voor een HP gaat, wat kan je dan het best kiezen. Foto en video bewerking wil ik er ook op kunnen draaien.
[ Voor 25% gewijzigd door DocSnuggels op 16-01-2010 23:18 ]