Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik zit met en erg vervelend probleem.

Ik heb een computer waar de vorige windows xp installatie (XP Prof. NL Update) de hele tijd vast liep. dus ik besloot om een nieuwe installatie te installeren. ik probeerde windows XP Proffesional ( UPDATE NL ) te installeren alles ging goed tot dat ik bij de fase Windows installeren was. ( en dan staat er bij: nog 39 minuten te gaan) en hier loopt hij vast. nog een keer geprobeert, zelfde verhaal. ook geprobeert met een engelse versie van Windows XP Home edition ( volledige versie), doet ook het zelfe.

kan ik dit probleem verhelpen?

Mvg,

Lars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helena
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-07 18:35
Je geeft erg weinig informatie. Om wat voor systeem gaat het? laptop/desktop? Maar goed, de eerste vraag is of je XP op een schone gefomatteerde partitie probeert te installeren. Zo nee, dan zou ik dat eerst proberen. Verder adviseert Microsoft zelf alle randapparatuur te verwijderen (behalve natuurlijk muis, toetsenbord en beeldscherm). Dat kun je ook proberen. Laat weten of het lukt.

PS de hardware kan natuurlijk ook gewoon defect zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cossy nl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 20:02
Mijn ervaring bij dit soort problemen is dat het wel eens aan het geheugen kan liggen, soms wilt het helpen (als je meerdere geheugen modules hebt) om er maar 1tje in te zetten, of net zo lang te wisselen tot je een combinatie hebt die werkt.

Anders toch een geheugen check doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:32
Memtest gedraaid? Hardeschijf test programma (handigste is van de fabrikant van de HDD) gedraaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DOEBI
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-09 07:12
Heb ik ook 's gehad bij 39 minuten, hele simpele oplossing, bij mij in elk geval: eject en de schijf er weer in en de installatie ging weer verder...

I hope I didn’t brain my damage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Titelfix, Ik heb een hekel aan het woord 'probleem' in topictitels omdat het getuigt van een gebrek aan fantasie :+

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Wat heb je zelf al geprobeerd? Even google gebruiken levert al zo'n 89.500 hits:

http://www.google.nl/sear...+minutes%22&start=20&sa=N

en iets specifieker zo'n 5000 hits:

http://www.google.nl/sear...+remaining&meta=&aq=f&oq=

[ Voor 28% gewijzigd door kwiebus op 17-01-2010 17:37 ]

Pagina: 1