Ik heb hele rare problemen met IE8 in mijn Windows 7 Ultimate 64 bit.
Als ik een tijdje werk met IE dan gebeurt opeens (niet na een concrete actie) dat veel opties in het menu extra niet meer aanklikbaar zijn maar *grijs zoals bijvoorbeeld internet opties, volledig scherm, werkbalken etc.
*De vorige en volgende knop werken dan niet meer.
*Favorieten toevoegen werkt ook niet meer.
*Refresh fuctie werkt niet meer via de browserfunctie, "los" via F5 toest werkt het nog wel.
Ik was zo radenloos dat ik Windows maar opnieuw had geinstalleerd en na 2 dgn kwam het probleem weer terug.
Ik gebruik Nod32 als virusscanner.
Mijn pc configuratie:
Quad 6600 niet overklokt
4 gig ram
Asrock P43R1600 twins mobo
Maxtor hd 300 GIG
Ik weet echt niet meer hoe ik dit probleem kan oplossen, op dit forum en elders op het internet ben ik dit probleem ook niet tegengekomen.
Dus wat doe ik fout en hoe kan ik dit rare probleem oplossen?
Ik hoop dat iemand wat licht in het duisternis kan brengen mbt dit probleem!
Als ik een tijdje werk met IE dan gebeurt opeens (niet na een concrete actie) dat veel opties in het menu extra niet meer aanklikbaar zijn maar *grijs zoals bijvoorbeeld internet opties, volledig scherm, werkbalken etc.
*De vorige en volgende knop werken dan niet meer.
*Favorieten toevoegen werkt ook niet meer.
*Refresh fuctie werkt niet meer via de browserfunctie, "los" via F5 toest werkt het nog wel.
Ik was zo radenloos dat ik Windows maar opnieuw had geinstalleerd en na 2 dgn kwam het probleem weer terug.
Ik gebruik Nod32 als virusscanner.
Mijn pc configuratie:
Quad 6600 niet overklokt
4 gig ram
Asrock P43R1600 twins mobo
Maxtor hd 300 GIG
Ik weet echt niet meer hoe ik dit probleem kan oplossen, op dit forum en elders op het internet ben ik dit probleem ook niet tegengekomen.
Dus wat doe ik fout en hoe kan ik dit rare probleem oplossen?
Ik hoop dat iemand wat licht in het duisternis kan brengen mbt dit probleem!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2010 19:37 ]