Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug/fp en forum (?)] Wachtwoord vereist alleen op forum

Pagina: 1
Acties:

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:33
Niet echt een bug, maar wel opvallend. Ik wilde mijn profiel wijzigen en heb dit ook mooi kunnen doen op de frontpage. Hier wordt niet om een wachtwoord gevraagd. Nog niet helemaal gewend aan de merge ( :+ ) wilde ik mijn profiel ook op het forum wijzigen. Daar viel mij opeens op, dat voor een profiel-verandering, hier wél om een wachtwoord wordt gevraagd. Rare logica?

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:03

BM

Moderator Spielerij
Erfenis van voor de merge denk ik.
Sowieso vind ik het vreemd dat er na de merge nog steeds 2 plekken zijn waar je je profiel/instellingen kunt veranderen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Voorheen moest je ook op de frontpage je wachtwoord invullen, maar sinds halverwege eind vorig jaar de tabs geïntroduceerd zijn waarmee je aparte secties voor CV, biografieverhaaltje etc. krijgt hoef je alleen in het 'wachtwoord en email adres' gedeelte nog je wachtwoord in te vullen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

Erfenis van voor de merge denk ik.
idd, dat is iets dat ooit nog eens gelijkgetrokken moet worden. Feit is echter dat het forumprofiel een aantal zaken herbergt die heel specifiek voor het forum bedoelt zijn (avatars, signature, ondertitel etcetera).

De noodzaak tot extra identificatie is op de frontpage vervallen door het uit elkaar trekken van de identificatiedata (wachtwoord en e-mailadres) en de profieldata. Aangezien op het forum identificatiedata al sinds de merge niet meer aan te passen is via /edit_user is daar feitelijk ook geen grote noodzaak tot extra identificatie, maar het zit nu eenmaal zo in React en we hebben dat ook (nog) niet aangepast (met het idee dat eea toch eens compleet samengevoegd gaat worden).

Intentionally left blank