Toon posts:

HD 5770 geeft geen beeld.

Pagina: 1
Acties:
  • 445 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem ik heb de HD 5770 gekocht en als ik die in mijn pc zet dan staat no signal input.
Ik heb wel alle drivers en software geinstalleerd maar als ik dan die HD 5770 der in plaats dan krijg ik dat nog steeds. het ligt niet aan mijn beeldscherm wf 1907. en als iemand dezelfde probleem heeft gehad kan die mijn plz effe helpen alvast bedankt. _/-\o_

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Begin eens met heel veel meer specifieke informatie te geven. Helderziendheid is zeldzaam hier, dus vertel wat over je PC, wat voor grafische kaart gebruikte je eerder, welke Windows versie etc etc.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-05 10:17

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

oude videokaart erin en drivers verwijderen. Nieuwe erin en windows drivers laten installeren, eventueel nieuwste van inet downloaden (catalyst.com).

Kun je wel al de bios etc zien, het opstarten zelf dus? Zo niet dan controleren of je voedingskabel op je kaart hebt aangesloten.

PS, waarom is het belangrijk de winkel te noemen in de titel? Zou betere probleemomschrijving kunnen zijn ;).

T60P Widescreen

Verwijderd

Topicstarter
Jah ik heb echt een oude Grafische ati radeon kaart 2350
Maar ik heb wel windows 7

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zwart beeld bij het opstarten ik krijg gewoon geen beeld ik heb btw ook een nieuwe voeding gekocht 500w

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05 14:09

FikkieHo

Wokmaster

Heb je zelf wel eens vaker een videokaart/een pc geassembleerd? Want ik heb er weinig vertrouwen in als jij zo info opsomd..

En er bestaat een edit knop :)

[ Voor 12% gewijzigd door FikkieHo op 16-01-2010 14:58 ]

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:41

Umbrah

The Incredible MapMan

Wat voor voeding heb je? Heb je de 5770 wel goed aangesloten er op? Wat voor moederbord zit hij op? Specifiek: wat voor chipset? Wel PCI-E 2.0?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Allereerst welkom op GoT :)

Begin eerst met je volledige specs te posten, dan komen we al een stuk verder. Daarnaast, test eens of de kaart het wel doet in een andere pc, als die kaart gewoon DOA is dan zal verder niets helpen behalve dan een nieuwe kaart.
Hoe weet je dat je monitor het probleem niet is?

Daarnaast is het fijn als je de editknop gebruikt, zodat je je eigen topic niet hoeft te kicken als je zelf al de laatste reactie hebt :)

Verder pas ik de titel even aan naar iets dat wat meer zegt over het probleem.

Verwijderd

Als je 2 dvi aansluingen hebt: probeer ze allebei en wissel ze absoluut niet tijdens het opstarten.
Heb met mijn 5870 hetzelfde, 1 van de 2 moet ik gebruiken en het werkt alleen als die er in zit (en blijft) als de aangaat.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem ik heb de HD 5770 gekocht en als ik die in mijn pc zet dan staat no signal input.
Ik heb wel alle drivers en software geinstalleerd maar als ik dan die HD 5770 der in plaats dan krijg ik dat nog steeds. het ligt niet aan mijn beeldscherm wf 1907. en als iemand dezelfde probleem heeft gehad kan die mijn plz effe helpen alvast bedankt. :(

had een Ati radeaon Hd 2350
ik heb een intel (R) core (TM) 2 quad cpu q6600 @ 2.40ghz
2.0 GB
64 bit windows 7
atx power supply 500W
Ram 500 GB
moederboard is ook goed maar ik kom effe niet op de naam
Heb nog niet getest op ander systeem ik ben zelf niet zo handig daarin maja ik had er iemand anders voor laten komen maar die kwam niet erachter wat nou het probleem was.
Maar het ligt denk ik niet aan mijn pc mijn pc heeft alle voorwaarden die nodig zijn maar hij maakt gewoon geen contact met het beeldscherm.
ik heb geprobeert:
kijken of de video kaart goed inzat dat is goed
of de kabel naar het beeld goed aangedraait zit is ook goed.
ik heb de allernieuwste drivers gedownload.
Ik heb gelezen dat veel mensen hier last van hebben bij deze video kaart: no signal input. :'( :?

[ Voor 115% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2010 15:30 ]

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Kom op, maxisbest, dat kun je beter. Wat voor moederbord (en de chipset er op)? Wat voor voeding? Wat voor geheugen?

En wel het meest basis: voeding wel op de videokaart aangesloten?

En: wat heb je zelf al geprobeerd? Werkt de videokaart wel met een andere voeding/in een andere PC?

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 23:50
Relevante specs zijn:

Merk & Model & Type en eventueel nog de versie of revisie.

van in ieder geval alle onderstaande onderdelen.

Moederbord
Processor (Intel Q6600 is compleet genoeg).
RAM
Videokaart (welk merk / model HD5770 hebben we het over?)
Voeding

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Wat voor moederbord? Wat voor voeding? Werkt de kaart wel in een ander systeem?

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-05 17:54
Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 15:01:
en als iemand dezelfde probleem heeft gehad kan die mijn plz effe helpen alvast bedankt. _/-\o_
It's not that simple :>

ALs je doet wat TERW_DAN zegt, weet je al het meeste

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Verwijderd

Topicstarter
is dit genoeg info?

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-05 17:54
Je hebt 4 reacties die zeggen dat we niet genoeg info hebben en dan vraag je of wij genoeg info hebben?

Zoals gambieter terecht zegt is dat helderziendheid zeldzaam is hier. Daarom hebben we specifieke informatie nodig.

ik herhaal kalizec maar even

Probeer deze dingen te achterhalen:

Moederbord (dmv everest of AIDA32. Merk en type)
RAM (CPU-Z, tabblad memory)
Videokaart (kijk op doos)
Voeding (schoef de kast open en zoek naar het typenummer en een merknaam)

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Nee.

En nogmaals: voeding van de videokaart al gecontroleerd? Er zijn 1001 verschillende manieren om geen beeld uit uit een videokaart te krijgen.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Nee, op deze manier heeft het weinig zin en daarom gaat het topic ook op slot.

Je mag een nieuw topic openen, waarin je
1. volledige specs geeft (dus zoek op WAT voor voeding je hebt, wat voor moederbord etc).
2. aangeeft wat je videokaart in een ander systeem doet (test dat dus).
3. waarom je de monitor uitsluit (hoe heb je dit getest)
4. aangeeft waar het ding wel niet beeld geeft (post het systeem wel of niet).

Als ik nu zo lees wat je hebt gedaan is dat niet meer dan kijken of de kaart erin zat en of deze goed was aangesloten, en we verwachten toch echt dat je eerst zelf gaat troubleshooten. Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door als je wil weten hoe je bepaalde dingen kunt troubleshooten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.