Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik zit met het volgende probleem:

Ik heb vandaag mijn samsung b7610 proberen te updaten naar windows versie 6.5. Tijdens het installeren bleef samsung pc studio vasthangen.

Dit heeft als gevolg dat de update op mijn telefoon is mislukt en de telefoon helemaal niks meer doet. Ook herkent mijn pc de telefoon niet meer, zelfs niet als verwisselbare schijf!

Er is wel een back-up gemaakt voor de update maar ik kan deze dus niet terug zetten omdat ik de telefoon niet kan openen

Ik gebruik windows 7 ultimate.

Ik hoop dat iemand tijd heeft om met mij mee te denken. Want blijkbaar is windows weeeeeeeeer niet capabel genoeg om iets op een normale manier te laten werken.
:(

Groet

Roy

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2010 14:53 ]

Verwijderd

*weg* Voor dit soort berichten hebben we topicreports uitgevonden.

[ Voor 68% gewijzigd door pven op 17-01-2010 13:06 ]

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:01
Via internet vond ik dit:
power off omnia...hold down call and reject buttons and power on....
Dan kom je in de bootloader mode, en dan zou je het OS er wel weer op moeten kunnen krijgen denk ik. Tenminste, dat was bij mijn HTC's wel altijd het geval :)

• laurenze
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-11 22:46
zolang je een computer uitroepteken telefoon zit is er niks aan de hand. Je kan dan altijd naar een samsung repair center gaan, deze repareren hem dan gratis voor je is er niks aan de hand en hoef je ook niet zelf te expirimenteren. Uiteraard kun je hem ook zelf fixe... dan verwijs ik je naar het forum:
Het Samsung B7610 / Omnia Qwerty-topic (momenteel 83 paginá''s) ik heb hier ooit een uitleg op uitgetypt.. je zou het dus ook zelf kunnen proberen die keus laat ik aan jou over.

Bij zwart scherm en helemaal niet meer aan.. heb je een probleem! en moet je zowiezo naar een samsung repair center gaan. Deze zijn op de site van samsung te vinden!

Succes

Als je zelf in de bootmode komt (reset camera en vollume omlaag...) kom je in de downloade mode.. dan zou je het toetsel dus opnieuw kunnen installeren op de manier hoe ik/meerder het in het voorgenoemde forum uitlegde

[ Voor 14% gewijzigd door laurenze op 17-01-2010 13:06 . Reden: boot mode idd ]