Toon posts:

SBLive! platinum 5.1 + Camebridge DTT3500 digital

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een creative SB Live! 5.1 soundkaart en camebridge soundworks DTT 3500 digital speakers te kopen :9~
Ze gaan gebruikt worden voor gamen en audio bewerking onder win2000.

Heeft iemenad ervaring met de bovengenoemde combinatie:?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:02
Waarvoor heb je iemand met ervaring nodig? Wat wil je weten dan?

Verwijderd

Topicstarter
Geeft het een beetje strak geluid of is alle info van creative een beetje overtrokken:?

Draaitie onder win2k pro:?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:02
Jewel hoor. Een SB!Live (welke dan ook) is zowieso niet zonde van je geld, het klinkt inderdaad supervet!!

En met digitaal aangesloten speakers wordt het alleen maar beter. Als je veel DVD gaat kijken zeker een aanrader. Spellen zijn er vaak voor EAX, dat is gewoon vier luidsprekers maar kan tegenwoordig ook gewoon extra worden gecodeerd, er zijn maar weinig spellen die Dolby Digital gebruiken.

Verder, voor geluidsbewerking is de live natuurlijk wel leuk, maar het hangt er vanaf wat je wilt, wil je een eigen opnamestudio voor instrumenten koop dan de ISIS ofzo, maar wil je gewoon af en toe wat geluid opnemen, dan bewerken en dan weer afspelen (of terugrecorder -- digitaal -- op minidisc) dan is de live helemaal toppie :).

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Ik zou het absoluut niet doen. Ik heb de DTT3500 gehoord, en dat is niet om blij van te worden.
Voor dat geld kan je ook een normale stereo set kopen.

Jag

Verwijderd

vind die dtt3500 idd erg duur
voor 800piek krijg je al losse componenten namelijk en dat klink toch echt beter (zelfs met twee goede boxen)

ik zou voor de dtt2500 gaan hele goede prijs voor zon mooi 5.1 geluid

Verwijderd

Topicstarter
edit:

oops 2x

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 07 maart 2001 16:14 schreef Der_Kaiser het volgende:
vind die dtt3500 idd erg duur
voor 800piek krijg je al losse componenten namelijk en dat klink toch echt beter (zelfs met twee goede boxen)

ik zou voor de dtt2500 gaan hele goede prijs voor zon mooi 5.1 geluid
Oke dan!
Vond de DTT 3500 ook wel een beetje duur.
Het wordt ook geen professionele studio ofzo maar ik wil gewoon "mooi schoon" geluid en als dat ook kan met DTT 2500 is ook goed.

Nu alleen nog ff op de PTT wachten die m'n nieuwe kast vandaag zou brengen maar ik heb geen PTT-er gezien.
Pagina: 1