Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Film collectie bijwerken

Pagina: 1
Acties:

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:28
Hallo,

Weet niet of dit het juiste topic is. Maar ik heb een behoorlijke film collectie op mijn hdd staan. Echter zonder trailers en covers.

bestaat er een applicatie wat trailers en covers kan downloaden voor elke film map?

Kan hier niks vinden op het forum, net als google en Fok forum. Kom wel Media portal tegen als alternatief voor media player maar verder niks.

• Rayzilt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:26
Je zou eens kunnen kijken naar MetaBrowser.

http://themetabrowser.com/category/metabrowser/

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Wellicht kan MyMovies iets? http://www.mymovies.dk/

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Salami's Movie Organizer kan info (die hij in een xml bestand zet) halen van moviemeter.nl, en hij kan ook covers downloaden.

Trailers helaas niet, ken ook geen programma wat dat wel kan eerlijk gezegd :P

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

videodb!

ben er van de week mee bezig geweest, php+mysql, en is eigenlijk precies wat ik zoek.
Maakt ook onderscheid tussen tv series en gewoon films.

En alle data komt van imdb, plus nog een hoeveelheid andere providers. Lekker werkend programma.
Persoonlijk het beste wat ik tot nu toe ben tegengekomen.

If you choose to criticise you choose your enemies

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:28
Emmeau schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 12:39:
videodb!

ben er van de week mee bezig geweest, php+mysql, en is eigenlijk precies wat ik zoek.
Maakt ook onderscheid tussen tv series en gewoon films.

En alle data komt van imdb, plus nog een hoeveelheid andere providers. Lekker werkend programma.
Persoonlijk het beste wat ik tot nu toe ben tegengekomen.
Heb ik hier altijd windows voor nodig? Heb de films namelijk op een Tvix M3100u media speler. Dit is nog een oud model wat niet over internet beschikt. Mijn bedoeling is om de media speler op mijn pc aan te sluiten zodat windows het als schijf ziet.

Dan met een applicatie alle covers en trailers in de mappen downloaden. En zo doende gewoon op mijn tv de trailers en covers per film bekijken.
Pagina: 1