Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

BOOTMGR is missing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,
ik hoop dat iemand mij kan helpen, want zit nu echt in de stress met een net nieuwe laptop.
ik startte vanochtend de laptop op en kreeg de melding: BOOTMGR is missing Press ctrl+alt+del to restart.
dit heb ik dan ook gedaan maar ik krijg hoe vaak ik het ook doe hetzelfde scherm steeds weer.
ik heb al op verschillende forums gelezen dat je dan een Vista DVD moet gebruiken enzo.
maar volgensmij heb ik die niet. Vista was al geïnstalleerd op de laptop toen ik hem aanzette voor de eerste keer.
ik hoop echt dat er iemand reageert en mijn probleem kan oplossen ;)

Verwijderd

Je hebt vrijwel zeker een (rescue) CD of DVD gekregen bij die laptop.

Verwijderd

Topicstarter
nee er zat echt alleen een acer laptop in die doos. :'(

• bosgoed
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-01 20:14
en er stond in de handleiding zeker maak eerst een recovery cd/dvd.....

Thanks Mate

• Red Boll
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-11 21:29

Red Boll

Kick Ass!

Ik moest ook eerst een recovery DVD maken, al weet ik eigenlijk ook niet meer waar ik die nu heb ondertussen.

Anyhow, heb je al gekeken of er nog een USB stickje, CD/DVD, memorycard, e.d. in je laptop zit?
Zo ja: Haal alles er even uit en probeer eens opnieuw op te starten. Wie weet heb je geluk...

Succes in ieder geval!

Verwijderd

Topicstarter
ja dat had ik inderdaad gemoeten ja maar heb ik niet gedaan hij reageerde niet op de cd die erin zat, is er nu nog een manier om hem te laten werken?

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 13:22:
ja dat had ik inderdaad gemoeten ja maar heb ik niet gedaan hij reageerde niet op de cd die erin zat, is er nu nog een manier om hem te laten werken?
Ik heb dit vaak als hij op een of andere manier de bootschijf niet vind maar iets anders. Wat hierboven ook al staat.
Kun je in de BIOS controleren waar vandaan hij opstart, en zet daar alles uit behalve je HDD.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:02
Ja een rescue cd ergens anders weghalen, vrienden, familie, *kuch* torrents
Pagina: 1