Nieuwe CPU Cooler & Case Fans nodig.

Pagina: 1
Acties:

• Stroopwafels
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-01 21:09
Hallo,

Ik heb op het moment een AMD Phenom II x4 955 en daar zit nog de stock cooler op die redelijk veel herrie maakt.
Ik zou graag een nieuwe CPU cooler willen hebben maar ik zou niet weten welke goed is.
Daarom wil ik vragen of jullie een CPU cooler weten voor AM3 socket die redelijk stil is en goed koelt.

Ook zou ik nog 1 case fan willen plaatsen (120MM) die ook stil is en goed koelt.

Budget: 50-60 euro voor CPU cooler & case fan bij elkaar. (Goedkoper mag altijd :))

Iemand suggesties?

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01 10:35
Voor de 120 mm heb ik onlangs deze besteld: pricewatch: Scythe Gentle Typhoon 120 mm Fan, 120mm

De review van Soullessportal is erg goed :) Kijk wel even goed welke versie je besteld qua RPM.

Zelf heb ik een Scythe Shuriken Rev.B op mijn AMD Athlon XP 6000+ waar ik in rust rond de 30 graden mee zit, en op een piek rond de 45. Ik ben er erg tevreden mee, maar je kan koeler. Deze heeft echter geen backplate nodig wat voor mij een eis was (geen zin/tijd om de hele pc uit elkaar te halen)

pricewatch: Scythe Shuriken Rev. B

Prijzen zijn overigens ruim binnen je budget :) Koelpasta word bij de Shuriken meegeleverd, scheelt ook weer een paar knaken.

[ Voor 20% gewijzigd door TafkaP op 16-01-2010 10:25 ]

King of Cod

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-01 23:25
mugen 2 of ninja 2 cpu, + noctua fan

= duur maar dan heb je het ook stil en goed koelend

ja, daag.

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02-2025
Ik heb op mijn Phenom 965 BE een Mugen II en in mijn kast de Nexus Real Silent 120MM's. Die Mugen II is rond de 30,- en die ventilatortjes kosten maar een paar euro per stuk. Ik ben erg tevreden over de cooling en geluid van deze combo. Ohja, ik heb de stock cooler van de Mugen II ook vervangen door een Nexus.

Succes met je keuze!

Specs

• Dharion
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11-2025
Ik heb een Coolermaster Hyper TX3 en ben er goed over te spreken, voor de casefans heb ik 1x Zalman 120mm en 3x Coolermaster 120mm

• MrFax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-01 17:41
Hmmm, ik heb er wel 1 voor je, 1x 5 minuten gebruikt nooit (kunnen) getest. was omdat ik een amd had met kapotte cooler, ik dacht dat de processor het nog deed maar was helaas doorgebrand

That's it, I'm done.

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Wat voor een kast heb je? Als je een normale kast hebt dan ga ik met Kiwitje mee, denk dat dat wel 1 van de stilste cpu combos zijn in jou budget.
Pagina: 1