Ik heb dus het virus programma McAfee maar hij geeft in het beveiliginscentrum Firewall plus andere beveiliginsinstellingen goed aan maar bij Beveiliging tegen ongewenste software geeft hij bij virusbeveiliging aan dat hij niet compatibel is ofzo..? Er staat dan:
VirusScan Enterprise + Antispyware Enterprise is ingeschakeld, maar rapporteert zijn status aan Windows Beveiligingscentrum in een indeling die niet meer wordt ondersteund. Laat het programma zich automatisch bijwerken of neem contact op met de fabrikant van het programma voor een bijgewerkte versie.
Beschikbare opties zijn dan:Een ander antivirusprogramma downloaden(Het is eigenlijk een dure dus anders krijg ik om de 90 dagen een andere en dat houd ook een keer op..)
Ik gebruik een antivirusprogramma dat ik zelf controleer
De status van mijn antivirussoftware niet laten controleren(niet aanbevolen)
Iemand die het ook heeft gehad of iemand die weet hoe je het op kan lossen??
En of het virusprogramma het nu wel goed doet of dat het niks ergs is dat hij de status niet meer rapporteert?
Heb er zelf niet veel verstand van als meisje
VirusScan Enterprise + Antispyware Enterprise is ingeschakeld, maar rapporteert zijn status aan Windows Beveiligingscentrum in een indeling die niet meer wordt ondersteund. Laat het programma zich automatisch bijwerken of neem contact op met de fabrikant van het programma voor een bijgewerkte versie.
Beschikbare opties zijn dan:Een ander antivirusprogramma downloaden(Het is eigenlijk een dure dus anders krijg ik om de 90 dagen een andere en dat houd ook een keer op..)
Ik gebruik een antivirusprogramma dat ik zelf controleer
De status van mijn antivirussoftware niet laten controleren(niet aanbevolen)
Iemand die het ook heeft gehad of iemand die weet hoe je het op kan lossen??
En of het virusprogramma het nu wel goed doet of dat het niks ergs is dat hij de status niet meer rapporteert?
Heb er zelf niet veel verstand van als meisje