Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

webpagina weergeven via DLNA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een lokaal webservertje draaien die van wat rss feeds een paginaatje maakt.
Dat paginaatje zou ik graag via DLNA willen weergeven (op een DLNA TV)

Ik begrijp dat als ik een videokaart met HDMI in de server plaats en een HDMI kabel aansluit op TV en via firefox de betreffende pagina bekijk dat ik die dan ook op de TV zie.

maar dat wil ik niet :)

Bestaat er zoiets als een DLNA PCI kaart of is er een mogelijkheid een webpagina/beeld te genereren die door een DLNA client begrepen wordt ?)

Ik weet dat er DLNA servers zijn (vb MEZZMO) die foto's/video om kunnen zetten in rt maar het gaat mij dus echt alleen om een (dynamische) webpagina.

of gaat mijn wens alleen lukken met een (dure) media player.

wie o wie ? :P

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

PC Integration
Any PC with a network interface (eg Ethernet or WiFi) can become a DLNA device by installing DLNA software.Some examples of DLNA compliant software include:
Heb je daar wat aan?

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
ik niet.. veuls te moeilijk :)

dacht, waarom bestaat er geen firefoxplugin die dlna output genereert .. kan ik mun bravia dat signaaltje laten oppikken.

inmiddels denk ik er toch over om maar een simpel mini pc in elkaar te knutselen met hdmi out.
de weg van de minste weerstand dan maar 8)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik begrijp je denk ik niet helemaal; als je TVersity installeert op je server, kun je bijv. browsen met een browser naar http://ip_server:41952 en kun je de content die TVersity aanbiedt op die pagina zien. Of bedoel je dat niet?

Verwijderd

Topicstarter
Exorcist schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 20:41:
Ik begrijp je denk ik niet helemaal; als je TVersity installeert op je server, kun je bijv. browsen met een browser naar http://ip_server:41952 en kun je de content die TVersity aanbiedt op die pagina zien. Of bedoel je dat niet?
begrijp ik, dat is niet het punt.

ik heb dus een webpagina, die hier zelf op een servertje host, maar die wil ik via DLNA weergeven op een bravia TV, net zoals je een plaatje via DNLA kan weergeven.

een soort html-dlna servertje zoek ik dus..
:9~

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2010 23:02 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 23:02:
[...]

begrijp ik, dat is niet het punt.

ik heb dus een webpagina, die hier zelf op een servertje host, maar die wil ik via DLNA weergeven op een bravia TV, net zoals je een plaatje via DNLA kan weergeven.

een soort html-dlna servertje zoek ik dus..
:9~
Ik denk niet dat dat een optie is eerlijk gezegd, maar wellicht dat er mensen zijn die er anders over denken. Vooralsnog is daar geen software voor imho.
Pagina: 1