• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:11
Een tijdje terug heb ik 2e hands een Acer 8920G gekocht. maar nu heb ik een probleempje.
na een tijd je een zwaardere game spelen (Modern Warfare 2 etc) na een half uur ongeveer begint ik frame lag te krijgen. De temperatuur van de cpu,gpu en hard disk is gewoon goed. als ik modern warfare 2 afsluit, en meteen weer opstart. is de lag weer helemaal weg. Dit heb ik dus met elk zwaarder spel. heb de laptop ook al helemaal geformatteerd en her installeer.dit lost niet mijn probleem op. weet iemand misschien wat dit kan zijn?

Bedankt!

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2025
Zou je hier de volledige specs van die laptop eens kunnen posten? Met specs bedoelen we op GoT, prcoessor, geheugen, chipset, videokaart, besturingssysteem. Nu moeten alle Tweakers die dit topic lezen namelijk individueel die specs op gaan zoeken.

Je schrijft dat de temps goed zijn, maar je geeft niet aan wat de temps zijn en waarmee je ze meet. Kun je ook dat even neer kunnen zetten?

Je schrijft dat het met zwaardere games gebeurt, je noemet MW2, maar zijn er ook andere spellen waarmee je dat hebt, zo ja welke?

Ben je toevallig aan het spellen op de accu? Of hangt de boel aan de netstroom?

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:11
Bedankt voor je reactie. hier de antwoorden.

specs:
Processorfamilie Intel Core 2 Duo
Processormodel T9300
Processorsnelheid (GHz) 2.5
Intern geheugen (GB) 4
Geheugensoort DDR2-667
Chipset Intel PM965
Geluidschip onboard. 5.1 virtual Dolby
Grafische chipset nVidia 9650M GS
Grafisch geheugen (MB) 512
Schijfcapaciteit (GB) 2
Optische drive Blu-Ray
Netwerkaansluitingen 1x Gigabit Ethernet
Draadloze verbindingen 802.11 a/b/g/n
Bluetooth 1.0
Schermformaat (inch) 18
Schermresolutie (pixels) 1920 x 1080
Reflectered scherm? ja
Overige componenten cardreader
USB-poorten 4

De temps heb ik gemeten met everest ultimate.
Die gpu was rond de 55 graden stressed.
en de cpu zat ook rond die temp.
Dit allemaal is gemeten met de laptop aan het netstroom en op "prestatie" mode van windows 7 ultimate X64.