maar illegaal: tsja, er zit zo'n leuke optie in je BIOS, waarmee je op een bepaald tijdstip je puter aan kan laten springen (RTC Resume
Totaal iets van 8:30 tot 23:00 uur dus => 14,5 uur
Oh ja voor OGR heb ik nog twee PCtjes ongeveer 8/7 en voor gammaflux 1tje 24/7
[removed]
Verwijderd
tijden bij benadering, geen korting of geld terug bij vertraging [ ns filosofie ]
Verwijderd
Elders : ook lang, maar exact weet ik het niet. Meerdere 24/7.
pc thuis 24/7
ikzelf actief: 8/7
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Verwijderd
24/7 staat ook compu aan van teamgenoot (LoneGunman) en van ander teamgenoot staat de computer wel veel aan (helaas geen 24/7)
IIG toch wel lekker als een koe de kans heeft om te grazen
Sequence, hoe doe je dat dan met een telraam of op je vingers?Op dinsdag 06 maart 2001 23:58 schreef Sequence het volgende:
ikzelf actief: 8/7
Intentionally left blank
Verwijderd
Ik heb uiteraard wel de fans in mijn computer op 7V draaien om lawaai tegen te gaan. Het is trouwens een Athlon Classic 700@933 (133 mhz FSB, K7V KX133 (ff opscheppen, het lijkt alsof ik de enige ben op dit forum die dit gelukt is
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Verwijderd
Alleen als er een Hardware Upgrade of Tweak in moet . . .
DJ
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
m'n G4 staat sporadisch aan, soms zelf niet.
en op het werk sja een 8 uur per dag m'n pc en m'n G4 zeker ...
K6-3+ 533 (Laptop) ==> Gem 8 uur per dag, krijgt morgen een koe, ding is een dag oud.
Powered bij meergranenbrood.
Mijn moeder wilde zelfs eenOp donderdag 08 maart 2001 14:28 schreef barra het volgende:
hebben julie geen ouders die geen nut zien int koeien??
Heb er hier 2 24pd draaien, nog eentje die regelmatig aanstaat...
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
2 pc's: 7 tot 23
2 pc's: 18 tot 22
1 pc: 9 tot 15
Alles is in uren
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Mijn server heer bedbeast en staat onder m'n bedOp woensdag 07 maart 2001 13:10 schreef budi het volgende:
Zijn er ook mensen hier die zo fanatiek zijn, zoals ik, dat ze de computer die een meter van hun bed staan aanlaten terwijl ze (proberen te) slapen?
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
en toch kan je slapen:?Op donderdag 08 maart 2001 19:00 schreef Roel het volgende:
[..]
Mijn server heer bedbeast en staat onder m'n bed
Dat gezellig als je niet kan slapen, hoor je je koetje zachtjes loeien.Op donderdag 08 maart 2001 21:28 schreef raver het volgende:
beide staan 1 meter van mun bed en toch 24/7
Mijn 7 pc's hebben geen uit-knop geloof ik
One of the animals has left its cage today.
ik kan met de deur dicht op de overloop nog horen of ze aanstaan of nie
vergeten: sins kort nog een p150
We spend our years as a tale that is told
een echt diehard slaapt door heel veel blowers heenOp vrijdag 09 maart 2001 02:34 schreef Dutchman! het volgende:
hmm, mijn workstation draait tegenwoordig niet 24/7 meer omdat ik dan niet meer op die kamer maffen kan
als de lucht trouwes door kleine gaatjes gepompt wordt moet je die es helemaal uitzagen en alle fingerguards weghalen, dat scheelt weerstand voor de lucht en ook meteen dus lawaai
blaatOp vrijdag 09 maart 2001 02:55 schreef oVeRLoaD het volgende:
[..]
een echt diehard slaapt door heel veel blowers heen
sorrie hoor maar ik ga in een Supermicro S760-A niet zagen en mijn dual zowiezo niet opvoeren. Die paar wu op een bak meer of minder maken niet uit als je 50+ PC's hebt draaienals de lucht trouwes door kleine gaatjes gepompt wordt moet je die es helemaal uitzagen en alle fingerguards weghalen, dat scheelt weerstand voor de lucht en ook meteen dus lawaai
We spend our years as a tale that is told
gemiddeld 10 uur per dag
verder hij staat 1,18 m van me bed af en slapen is geen probleem ondanks 3*8x8 casefans die me toch een pokke herrie kunnen maken
€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl