Flikkeren Sony Bravia HDMI i.c.m. Toshiba p300/13j

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste allen.

Nu ik eindelijk van mijn schamel studentenloontje een draadloze muis en toetsenbord heb kunnen kopen...
werd het voor mij mogelijk om vanuit mijn luie bank draadloos gebruik te kunnen maken van mijn Televisie-laptop verbinding.
De setup:
Laptop:
Toshiba p300/13j laptop. 1x1080 hdmi uitgang
Windows 7 enterprise
laatste catalyst video drivers.
TV:
Sony bravia full hd KDL 37s5500
Met elkaar verbonden door een Deamon HD kabel.

Nu dat ik een paar dagen verder ben, ben ik erachter gekomen dat er een soort storing of hapering in het beeld zit.

De televisie projecteerd alles prima, maar soms valt het beeld gewoon een seconde weg en komt dan weer gewoon terug. dit doet hij denk ik 1 keer per 5 minuten.
Het maakt niet uit wat voor programmas er draaien, oook bij geen gebruik doet hij dit.

Het beeld wordt alleen weergegeven op het sony scherm, (laptop beeldscherm is dus uitgeschakeld)
Beide schermen hebben afzonderlijk nergens last van, ook niet als ik de televisie gebruik bij een ander apparaat.

Hopelijk kan iemand me vertellen wat hiertegen te doen...

Met vriendelijke groet,
Ronnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 15:50

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Topic move ik onder voorbehoud door naar Videokaarten & Beeldschermen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 18:46
Probeer eens je beeldschermen te klonen, dit kan bij de drivers van je videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amx
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-08 10:48

amx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Inderdaad even de kabel(aansluitingen) nakijken. Ik heb zelf een vaste pc via HDMI op mijn tv aangesloten, en als ik per ongeluk tegen de kabel aanschop (of hem expres omhoog duw aan de kant van de videokaart) dan ben ik ook mijn beeld kwijt. Ik weet niet of het altijd zo is, maar bij mij is het dus best gevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
WingsOfFury schreef op zondag 17 januari 2010 @ 16:51:
[...]

Inderdaad even de kabel(aansluitingen) nakijken. Ik heb zelf een vaste pc via HDMI op mijn tv aangesloten, en als ik per ongeluk tegen de kabel aanschop (of hem expres omhoog duw aan de kant van de videokaart) dan ben ik ook mijn beeld kwijt. Ik weet niet of het altijd zo is, maar bij mij is het dus best gevoelig.
Dankje voor de reactie, ik hjeb geprobeerd om met de kabel te op en neer te 'winkelen' maar dat maakt niets uit. Ook heb ik de kabel omgedraaid.
Tevens moet ik vertellen dat de kabel het met de xbox 360 altijd prima doet. nergens last van dus.
Problem not solved yet.... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-09 11:47
Ik vermoed dat het iets met beeldschermbeveilging te maken heeft? Probeer het eens met je screensaver en auto-standby voor de monitor etc. uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Probeer eens de refreshrate van de televisie te veranderen. Normaal is 60hz, 59hz wil ook nog wel eens het probleem oplossen.
Pagina: 1