Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[forum/fr] Koppelrestrictie instellen:2 x ontkenning eruit?

Pagina: 1
Acties:

• Rekcor
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-10 13:03
Zojuist heb ik een vraag gesteld op het Officeforum. In het formulier stond het volgende:
Koppelrestrictie instellen? [ ] Ja, andere gebruikers kunnen geen produkten koppelen aan dit topic
Wat m.i. suboptimale en lastig te begrijpen zinsconstructie is ('restrictie'?/'ja...geen producten').

Is het niet beter om e.e.a. te veranderen in:
Koppeling toestaan? [ ] Ja, andere gebruikers kunnen produkten koppelen aan dit topic
die dan standaard aangevinkt staat, om te zorgen dat de TS niets hoeft te doen om het koppelen toe te staan.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

om te zorgen dat de TS niets hoeft te doen om het koppelen toe te staan.
Da's eigenlijk hetzelfde als wat er nu gebeurt als je er niet aanzit, maar inderdaad, de taalconstructie is wat ehm.. creatiever dan nodig zou zijn :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Rekcor
moto-moi schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 18:41:
[...]

Da's eigenlijk hetzelfde als wat er nu gebeurt als je er niet aanzit
Ok, maar ik neem aan dat hier een gedachte achter zit (nl. deze, dat gebruikers van nature lui zijn en niets aanvinken, terwijl 'we' graag zien dat gebruikers andere gebruikers toestaan om producten te koppelen).

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Rekcor schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 08:15:
Ok, maar ik neem aan dat hier een gedachte achter zit (nl. deze, dat gebruikers van nature lui zijn en niets aanvinken, terwijl 'we' graag zien dat gebruikers andere gebruikers toestaan om producten te koppelen).
Je leest mijn reply denk ik niet goed. Dat is al het huidige gedrag als je niet aan de vinkjes zit. Dat jij denky dat er wat anders gebeurt, tsja.. Daarom zeg ik dat het misschien handiger is om de tekst aan te passen..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:06

crisp

Devver

Pixelated

iig is het handiger om enkel de tekst aan te passen dan om de behaviour helemaal om te draaien daar dat laatste ook technische aanpassingen in de code behoeft...

Intentionally left blank

• Rekcor
moto-moi schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 08:43:
[...]

Je leest mijn reply denk ik niet goed. Dat is al het huidige gedrag als je niet aan de vinkjes zit. Dat jij denkt dat er wat anders gebeurt, tsja.. Daarom zeg ik dat het misschien handiger is om de tekst aan te passen..
Verwarring alom :)

Mijn opmerking was niet bedoeld om een nieuwe feature voor te stellen, maar om mee te denken met de devs, zodat de huidige functionaliteit - die ik goed denk te begrijpen - behouden blijft.

@crisp: ok

[ Voor 4% gewijzigd door Rekcor op 19-01-2010 09:31 . Reden: kleine toevoeging ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Waar de TS het nog omdraait, maar qua behaviour niet handig bevonden is een suggestie
quote: huidig
Koppelrestrictie instellen? [ ] Ja, andere gebruikers kunnen geen produkten koppelen aan dit topic
quote: suggestie
Koppelrestrictie instellen? [ ] Ja, als topic starter kan alleen ik producten koppelen aan dit topic
Nagelaten dat crew dit ook kan klopt het wel 8) Tevens de typo van produkten => producten fixed.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Pagina: 1