M'n 'nieuwe' stuur is overleden [pedalen reageren vaag, kabel kapot], dus ik pakte mijn DFP ff van zolder, nu vraag ik me af, werkt die RS Shifter ook met de DFP?, ik heb al op google gezocht en ik vind alleen onzinnige antwoorden.
Je topic / post mag je na 24 uur een tikje omhoog geven zie ook Het algemeen beleid #verbodenanders.
Verder is het de bedoeling dat je ook zelf even op zoek gaat en inzet toont.
In de TS staat dat je wat gegoogled hebt maar wat heb je zoal gevonden en heb dit je al geprobeerd?
Verder is het de bedoeling dat je ook zelf even op zoek gaat en inzet toont.
In de TS staat dat je wat gegoogled hebt maar wat heb je zoal gevonden en heb dit je al geprobeerd?
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
wordt de RS Shifter aangesloten via je stuur of heb je een losse usb aansluiting?
Als ie via je stuur moet ben je waarschijnlijk f**ked. Als je hem los als USB hebt, moet ie gewoon werken.
Je kunt kijken of je nog een losse USB adapter kunt krijgen anders.
Als ie via je stuur moet ben je waarschijnlijk f**ked. Als je hem los als USB hebt, moet ie gewoon werken.
Je kunt kijken of je nog een losse USB adapter kunt krijgen anders.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Schema hoe dit is aangesloten:
DFP-USB cartridge voor AL Force RS-H-shifter-game rig.
Ik probeer het in LFS wel even, Brb in 5 mins.
Ok in LFS doet hij het
-edit-
Ander vraagje mbt dat stuur, hoe maak ik een koppelingspedaal?, ik heb een cheap ass Sweex stuur, maar in LFS doet hij erg moeilijk.
De edit knop zit er niet voor niets.. gebruik deze dan ook!
DFP-USB cartridge voor AL Force RS-H-shifter-game rig.
Ik probeer het in LFS wel even, Brb in 5 mins.
Ok in LFS doet hij het
-edit-
Ander vraagje mbt dat stuur, hoe maak ik een koppelingspedaal?, ik heb een cheap ass Sweex stuur, maar in LFS doet hij erg moeilijk.
De edit knop zit er niet voor niets.. gebruik deze dan ook!
[ Voor 49% gewijzigd door psychoclown op 15-01-2010 21:42 ]
Agenzien ik niet de edit knop kan gebruiken door psychoclown moet ik ff dubbelposte
Nu is dit de situwatie: shifter-cartridge-DFP-sweex stuur-GameRig, Nu krijg ik in LFS niet de 2 pedalen aan de praat voor: Handrem en koppeling, iemand een tutoiral om dit te doen?
Nu is dit de situwatie: shifter-cartridge-DFP-sweex stuur-GameRig, Nu krijg ik in LFS niet de 2 pedalen aan de praat voor: Handrem en koppeling, iemand een tutoiral om dit te doen?
Pagina: 1