Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Programma voor foto show met filmpjes

Pagina: 1
Acties:

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-11 10:54
Hoi allemaal,

Ik ben opzoek naar een volgend programma. Ik heb al op interne gekeken en hier het forum doorzorgt maar nog niet echt het programma gevonden wat ik zocht.

Wat ik wil doen is:

Een mooie dia show van vakantie foto's maken. Hierin moeten de foto's mooi achter elkaar aan gaan met een leuk effect ertussen. Ook moet er muziek onder de foto's komen. Tussen de foto's door met het mogelijk zijn om kleine film fragmentjes van pak en beet 10sec er tussen te doen.

Dit alles moet dan tot DVD formaat worden gemaakt om te branden en te kunnen afspelen op tv.

Welk programma raden jullie aan.

BVD, Tim

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
Zoiets als dit of wil je proffesioneler?

Verwijderd

Microsoft Photo Story 3 (gratis, je Windows moet wel genuine zijn ;))

http://www.microsoft.com/...y/PhotoStory/default.mspx

Helaas kan je met deze tool alleen foto's toevoegen & geen filmfragmenten.
Maar met wat creativiteit zou je de filmfragmenten eventueel later nog kunnen toevoegen met een andere tool.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2010 17:30 ]

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-11 10:54
Henri schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:53:
Zoiets als dit of wil je proffesioneler?
het mag wel iets proffesioneler,

Moet gewoon makkelijk foto's kunnen toevoegen, met daarbij filmpjes met een leuke overgang.
als dit dan alles klopt dan moet er nog wat muziek onder en klaar.

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Magix heeft daar over het algemeen wel aardige programma's voor. Niet gratis, maar het werkt betrekkelijk eenvoudig, en levert doorgaans toch een leuk resultaat op.

Tip: Vaak leveren dat soort programma's een DVD-structuur op, opdat ze op een stand-alone DVD-speler afgespeeld kunnen worden. Als je nog genoeg ruimte overhoudt, maak dan een apart mapje aan waarop je de foto's (en eventueel filmpjes) in originele vorm (ongecomprimeerd) opslaat, opdat je ze later in zo'n goed mogelijke kwaliteit nog kunt afdrukken.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:01

BaRF

bijna kerst

de programmas van Muvee zijn hier geweldig in, en je hebt verschillende niveaus in, zijn ook niet zo duur :)

Edit: daar kun je trouwens ook heel leuk automatisch videclips mee maken, haha hier een voorbeeldje van een willekeurig filmpje dat ik eens heb opgenomen, door een iets oudere versie van Muvee automatisch zo geknipt & geplakt en voorzien van effecten:

Bosbeest

[ Voor 53% gewijzigd door BaRF op 19-01-2010 08:19 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Pagina: 1