Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Tweakblogs] reactieToolbar donkere achtergrond css foutje

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Zonet las ik JoWannes' Blog: Het is ook maar een Dell... (3) toen ik daar bij het reactieformulier aan de rechterkand ineens het 'tekstvergrootknopje' niet meer zag. Dit kwam door de zwarte achtergrond die de blog heeft en het ontbreken van een fixed achtergrondkleur bij de #reactieToolbar img.

Tweakblogs reactieToolbar - zwarte achtergrond (huidig)Links de huidige situatie, rechts met het volgende opgelost:

Cascading Stylesheet:
1
2
3
#reactieToolbar img {
background: white;
}
Tweakblogs reactieToolbar - zwarte achtergrond (met background white)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dat is het nadeel van zelf de kleuren kunnen definieren. Ik vind de 'fix' om het dan maar wit te maken niet zo tof, stel je dat je lichte achtergrond kleur hebt genomen, dan is dat wit totaal niet nodig. Ik heb geen idee wat de rest ervan vindt, maar het lijkt me wat overbodig om voor zo'n edgecase weer een nieuwe kleurpicker in de weblogadmin te gooien.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Eventueel de achtergrondkleur laten herkennen en als deze te donker wordt de 'fix' standaard toepassen?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:22

rob_erwt

What does this button do?

Hmjah, het is op zich wel een aardig idee, maar naar mijn mening dusdanig niet urgent dat ik vermoed dat we er voorlopig niet aan toe komen.

Maar het in het achterhoofd houden voor als we weer eens uitgebreid met de tweakblogs bezig gaan, kan in ieder geval geen kwaad. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:06

crisp

Devver

Pixelated

Fixed :Y)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.