Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morritz34
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Mijn nokia heeft nog al de vervelde gewoonte om bepaalde instellingen van het een op het ander moment te wijzigen( :'( ). Nu ook weer, normaal als ik een sms binnen kreeg, kreeg ik het volgende beeld:

Afbeeldingslocatie: http://stochasticgeometry.files.wordpress.com/2009/01/nokia-e71.jpg

Zoals je daar ziet krijg je een je een envelopje(middelste icoontje) te zien met het binnengekomen sms bericht.

Nu is dit dus bij mij niet meer het geval, en ik kan ook nergens vinden waar ik dit goed moet krijgen. Ik heb een aantal dingen geprobeerd om dit goed te krijgen, zoals:

Oude instellingen geladen van een backup die was gemaakt met nokia pc suite
Fabrieksinstellingen herstelt
En uiteraard gewoon gezocht of ik dit ergens kon aanpassen.

Ik hoop dat iemand me kan vertellen hoe ik dit weer goed kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:49
Waarschijnlijk heb je dan te veel smsjes in je inbox, toen ik vroeger nog E71 had kwam dit probleem volgens mij ook voor =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morritz34
  • Nu online
Razer schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:53:
Waarschijnlijk heb je dan te veel smsjes in je inbox, toen ik vroeger nog E71 had kwam dit probleem volgens mij ook voor =(
Ik zal mijn sms berichten is verwijderen en kijken of dit helpt. In ieder geval al bedankt voor je snelle reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morritz34
  • Nu online
Roy, ik heb het getest maar het heeft helaas geen enkel effect gehad. Hopelijk heb jij of iemand anders nog een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morritz34
  • Nu online
Roy, nadat ik mijn telefoon overnieuw had opgestart en het nog een keer getest heb bleek dat je gelijk had. Bedankt voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 11:55

Pat-Juh

Patrick

en anders bij (in het engels) "modes" -> "Homescreen Applications"-> "Enabled Applications" -> "Message Notifacation". Daar kan het aan en uit gezet worden.
Pagina: 1