Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Image maken, maar niet van docs en als ISO voor VBox

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:52

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag allemaal beta software proberen. Dat ga ik vanaf nu doen in VirtualBox, vanwege een eerder probleempje. Ik heb geen Installatie-dvd van Vista gekregen bij mijn Dell Studio 15, dus wil ik een Image maken. Dit niet van alles, maar alleen OS. Hier loop ik al vast. Als ik met van allerlei progs (beschreven in http://www.computeridee.n...ubriek=1620361&id=1934257 en http://www.computeridee.n...ubriek=1620361&id=1934307) een Image ga maken kan het 1e prog mijn C: schijf niet vinden. Ik kan dus niet verder. Ik wil als het kan ook graag als ISO de image, daar kwam ik ook niet uit. Om 1 of andere reden kan mijn laptop alleen binnen tweakers.net en een paar andere sites informatie zien, want sommige sites kan ik niet bezoeken...

F.West98

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:23

TheVMaster

Moderator WOS
Je maakt het jezelf wel weer moelijk. Waarom niet een image/backup maken met Windows Backup (gewoon aanwezig in Windows Vista..als het goed is).

Om nu een computeridee how-to te gebruiken en er dan niet uit te komen en dan maar op Tweakers hulp te vragen, misschien dat je op het Computeridee forum je probleem kunt aankaarten :+ Zij hebben die how-to toch ook gemaakt?

Het probleem dat je alleen tweakers.net en een paar andere sites kunt bezoeken, tja...probleem met DNS...netwerk..router..geen idee... ;+

Probeer nu eens in je TopicStart duidelijk aan te geven wat je allemaal al hebt geprobeerd en geGoogled. Lees om te beginnen eerst nog even de regels door voordat je weer een topic opent (om te voorkomen dat hij weer vrij snel op slot gaat). Dit topic gaat op slot...wegens een gebrek aan inzet.

[ Voor 24% gewijzigd door TheVMaster op 15-01-2010 16:16 ]

Dit topic is gesloten.