Toon posts:

LEUK ! NIEUW SYSTEEM ! Maar m'n oude ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff tijdje zitten vergelijken .... ben nu eindelijk achter wat ik wil: Asus A7v133 + T-Bird 1,2 GHz (266MHz FSB) + 256MB PC133

Maar ik ben nog steeds niet achter wat voor 'n merk geheugen ik wil...

En wat kan ik voor m'n oude systeem krijgen ??? (MSI 6167/Athlon(Classic)650/192 MB PC100 (HuH? PC133? (zie beneden)))

Let me know ! (en niet wat JIJ er voor zou bieden natuurlijk !)

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:51

Klippy

Still Game

FF Kleine tip: verkoop alleen je mobo & geheugen en zet de rest van t geheugen (of tenminste een beetje) bij t nieuwe systeem.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Klippy

Klippy

Still Game

Oh ja: tip nr 2: zet de rest op I-Bazar. Begin met een redelijk bedrag en na 2 dagen geloof je vaak je ogen niet wat die gekken bieden daar. Heb r ervaringen mee >:)
Suc6

Verwijderd

Topicstarter
Thanx.. goede tip !!!
Maar PC-100 is niet echt vlot op 'n 133 MHz systeem lijkt me... en m'n proc. is nog een slot A (classic) en dat wil nie op m'n nieuwe mobo... dus.... :P

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 08:08
Je kunt hem ook op "marktplaats" zetten, plaats er een lange advertentie met veel ("overbodige")informatie en je zult zien dat er (soms belachelijk) veel voor geboden wordt. :7

Het is mij niet geheel duidelijk of dat je een compleet systeem verkoopt of alleen de onderdelen die je noemt,maar uitgaande van alleen die onderdelen zou ik er zo'n
650,- voor vragen

.

• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 23:05

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

volgens mij wilt hij alles verkopen omdat er verwezen word naar wat er onderaan zijn post staat (ze hele systeem) maar dat is meer al 650 waard vind ik. ik zou er 1000,- a 1250,- toch wel voor vragen als je alles verkoopt natuurlijk. anders is 650,- een mooie prijs voor je mobo proc geheugen

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

• CrusaderNoR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-05 12:53
Waarom zou je je oude systeem verkopen?? Je kan toch ook een netwerkje *D maken met je nieuwe computer?? (Moet je wel de ruimte hebben ;)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Dane-Elec

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

sorry vreemde post.

• Klippy

Klippy

Still Game

Op dinsdag 06 maart 2001 21:12 schreef Lord_Typhox het volgende:
[..]
Maar PC-100 is niet echt vlot op 'n 133 MHz systeem lijkt me...[..]
Waarom zet je dan neer dat t PC133 is?
En trouwens ik hebt ook geprobeerd en mn PC100 draait nu lekker op 133 (maar dat zal wel geluk zijn..) :)

Pagina: 1