Ik ben enkele dagen geleden een topic gestart i.v.m. problemen met het installeren van videokaart drivers, Dit topic. Inmiddels heb ik dit probleem verholpen door een verse installatie van windows toe te passen. Blijkbaar zijn er enkele files corrupt geraakt oid.
Maar nu zit ik met het volgende;

Voor de grotere variant
Onderaan en aan de rechterkant van het beeld is een breed scala aan kleuren te zien, die alleen maar zichtbaar zijn tijdens verschillende games. Ik heb hier nooit eerder last van gehad en het is knap storend, aangezien ze ook nog wel eens willen bewegen (golfbeweging).
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn en hoe het te verhelpen is?
Ik heb nieuwe drivers etc. geinstalleerd, verse installatie van WoW, en ik gebruik de volgende hardware:
Ati X1900XT
C2D 6600
2GB RAM
Windows xp professional x64
HP w2207h monitor
(Overigens plaats ik dit topic in dit forum deel, omdat dit naar mijn idee te maken heeft met een hardwarematig probleem. Mocht dit verkeerd gedacht zijn, mijn excuses
.)
Maar nu zit ik met het volgende;

Voor de grotere variant
Onderaan en aan de rechterkant van het beeld is een breed scala aan kleuren te zien, die alleen maar zichtbaar zijn tijdens verschillende games. Ik heb hier nooit eerder last van gehad en het is knap storend, aangezien ze ook nog wel eens willen bewegen (golfbeweging).
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn en hoe het te verhelpen is?
Ik heb nieuwe drivers etc. geinstalleerd, verse installatie van WoW, en ik gebruik de volgende hardware:
Ati X1900XT
C2D 6600
2GB RAM
Windows xp professional x64
HP w2207h monitor
(Overigens plaats ik dit topic in dit forum deel, omdat dit naar mijn idee te maken heeft met een hardwarematig probleem. Mocht dit verkeerd gedacht zijn, mijn excuses