Logitech G25 met PS3 probleem installatie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik heb even een vraag over mijn Logitech G25.
Ik wil deze op de PS3 aansluiten en dat gaat allemaal goed, maar ik krijg de software niet geinstalleerd.
Iemand die weet hoe dit moet?
Uiteraard heb ik al op internet google enzo gezocht maar niemand die dat weet of kan vinden.
Ik heb alles aangesloten op de PS3 en het stuur draaid ook gewoon maar als ik de CD erin doet kan ik de drivers niet installeren.
Hopelijk is dit genoeg informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
0108daniel schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:39:
Ik heb even een vraag over mijn Logitech G25.
Ik wil deze op de PS3 aansluiten en dat gaat allemaal goed, maar ik krijg de software niet geinstalleerd.
Iemand die weet hoe dit moet?
Uiteraard heb ik al op internet google enzo gezocht maar niemand die dat weet of kan vinden.
Ik heb alles aangesloten op de PS3 en het stuur draaid ook gewoon maar als ik de CD erin doet kan ik de drivers niet installeren.
Hopelijk is dit genoeg informatie
Antwoord is heel kort: je hoeft (en kan overigens ook) geen drivers te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Maar dan doen ze het in de spellen niet.
Ik heb dan GRID maar dan doet ie het niet.
Het stuur kalibreert wel maar sturen en en gas/rem/koppeling werkt allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
Als je even op de website van Logitech rondspeurt zal je al snel het antwoord vinden... sowieso is dit stuur alleen PS3 compatible, het is er dus niet expliciet voor ontworpen en biedt daardoor geen volledige functionaliteit...

Volgens de website van Logitech werkt dit stuur lang niet met alle PS3 games ;) Ze hebben er zelfs een compatibiliteits lijstje voor... http://www.logitech.com/index.cfm/265/3932&cl=nl,nl

Grid staat er helaas niet tussen...

[ Voor 9% gewijzigd door MicGlou op 15-01-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Oke bedankt.
Maar dan vindt ik het toch vreemd dat er op youtube filmpjes staan waar ze met een G25 op de PS3 met GRID rijden zoals deze": http://www.youtube.com/watch?v=Rzqx-5Wocsk en deze http://www.youtube.com/wa...O6Hn6ahds&feature=related
Hoe doen ze dat dan? want er staat geen uitleg bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-09 17:27
Grid doet het hier ook gewoon prima met de G25. Hoe? USB kabel er in prikken, power in wanddoos, en gaan.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Zonder wat in te stellen gewoon kunnen rijden? hmmm ik doe de USB kabel erin PS3 starten stuurt calibreert spel starten en dan doet het stuur het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
Brad Pitt schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:48:
Grid doet het hier ook gewoon prima met de G25. Hoe? USB kabel er in prikken, power in wanddoos, en gaan.
Volledig functioneel? Het kan uiteraard mogelijk zijn maar volgens Logitech niet volledig ondersteund... heb zelf geen ervaring met het stuur, maar als Logitech het niet als ondersteund opgeeft zullen er misschien bekende issues mee zijn. Ik heb ook even rond gegoogled en vind vele draadjes van PS3 gamers welke ook de G25 hebben die dezelfde of vergelijkbare problemen hebben. Ik lees ook regelmatig threads over problemen met de bedrading van de G25...

Heeft de TS overigens wel in GRID ingesteld dat je gebruik maakt van een Steeringwheel? Alleen aansluiten is blijkbaar niet genoeg, bij veel games moet je blijkbaar die instellingen apart doen om het stuur met het spel zelf te kalibreren...

[ Voor 33% gewijzigd door MicGlou op 15-01-2010 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Playstations (en andere consoles) mogen in Hardware & Spielerij Algemeen

> HSA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
TERW_DAN ik plaats het topic in Hardware & Spielerij Algemeen en dan wordt ie daar ook alweer gesloten door een mod:S waar moet ik ze dan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:57

PromoX

Flying solo

0108daniel schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 20:36:
TERW_DAN ik plaats het topic in Hardware & Spielerij Algemeen en dan wordt ie daar ook alweer gesloten door een mod:S waar moet ik ze dan zetten?
Je andere topic is gesloten, omdat dit topic al in Hardware & Spielerij Algemeen staat (TERW_DAN heeft 'm verplaatst, dat is wat ie bedoelt met '> HSA').

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Ooooke op die manier, ik snap het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:38
De g25 doet het wel in GRID2. Grid weet ik niet.
Installeer dan even de GT5 demo daar moet g25 het doen.
Zo niet even kijken of die met de pc het wel doet anders terug naar de winkel.
Pagina: 1