Ik heb op het moment een soap server draaien die productinformatie uit een microsoft sql database haalt en deze output.
Ik werk op het moment met batches van 100 producten per keer, dus in mijn script heb ik een while loop die een offset meegeeft:
Ik heb op dit moment het idee dat er voor elke call weer een connectie gemaakt wordt(geen idee hoe ik dit moet checken). Ik denk dat het met een openstaande connectie een stuk sneller kan gaan.
Nu heb ik heb ik op google al gezocht naar een persistant connection maar weet niet zeker of dat de enige manier is.
Dus mijn vraag: Is dit mogelijk en hoe kan ik dit implementeren?
extra info: PHP Version 5.2.6
Ik werk op het moment met batches van 100 producten per keer, dus in mijn script heb ik een while loop die een offset meegeeft:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <?php while { try { // in filter geef ik de offset mee $products = $soap_client->get_products($login_information, $filter); } catch { // error handling } } ?> |
Ik heb op dit moment het idee dat er voor elke call weer een connectie gemaakt wordt(geen idee hoe ik dit moet checken). Ik denk dat het met een openstaande connectie een stuk sneller kan gaan.
Nu heb ik heb ik op google al gezocht naar een persistant connection maar weet niet zeker of dat de enige manier is.
Dus mijn vraag: Is dit mogelijk en hoe kan ik dit implementeren?
extra info: PHP Version 5.2.6