Op dit moment ben ik bezig met een zoekfunctie, deze werkt goed.
De zoekfunctie zoekt door de tabel tekst met een like query. Als hij iets heeft gevonden dan laat hij de hele tekst zien wat logisch is.
Net zoals op de meeste forums en google wil ik maar 3/4 regels van de gevonden tekst tonen.
Stel ik heb deze tekst:
Tussen de code staat de tekst deze hoef je natuurlijk niet te lezen.
En ik zoek op: mediaspelers.
dat hij dan laat bijv zien:
maar ook aan consumentenelektronica, zoals televisies, fotocamera's en mediaspelers, games en mobiele telefonie. Op al deze gebieden voorziet de redactie van Tweakers.net niet alleen in nieuws en uitgebreide reviews.
Hoe kan ik nou in de gevonden tekst alleen het belangrijkst stukje/alinea/zin laten zien.
De zoekfunctie zoekt door de tabel tekst met een like query. Als hij iets heeft gevonden dan laat hij de hele tekst zien wat logisch is.
Net zoals op de meeste forums en google wil ik maar 3/4 regels van de gevonden tekst tonen.
Stel ik heb deze tekst:
Tussen de code staat de tekst deze hoef je natuurlijk niet te lezen.
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Tweakers.net is dé technologie- en consumentenelektronicasite van Nederland. Naast nieuws en reviews van it-producten, elektronica, games en mobiele telefoons, biedt Tweakers.net een product- en prijsvergelijker (Pricewatch) en een forum met een zeer grote en actieve community. Tweakers.net is met meer dan 3 miljoen unieke bezoekers en 60 miljoen pageviews per maand een van de grootste websites van Nederland. Tweakers.net behoort hiermee tot de top-20 van drukst bezochte websites van het Nederlandstalige internet. Van oorsprong is Tweakers.net een hardwaresite, maar het blikveld is in de afgelopen jaren verbreed. Tegenwoordig wordt op Tweakers.net niet alleen aandacht besteed aan hardware en software, maar ook aan consumentenelektronica, zoals televisies, fotocamera's en mediaspelers, games en mobiele telefonie. Op al deze gebieden voorziet de redactie van Tweakers.net niet alleen in nieuws en uitgebreide reviews, maar is ook actuele prijs- en productinformatie beschikbaar en de kans is groot dat een bezoeker zijn of haar mening heeft achtergelaten over dat product of er een vraag over heeft gesteld. Dat deze verbreding zijn vruchten heeft afgeworpen, blijkt uit het feit dat het aantal geregistreerde gebruikers nog altijd groeit. Inmiddels telt de database van Tweakers.net meer dan 300.000 geregistreerde en geactiveerde accounts. In 2007 werd Tweakers.net uitgeroepen tot populairste nieuwssite van Nederland, in 2008 is de site zelfs verkozen tot beste nieuwssite van Nederland. |
En ik zoek op: mediaspelers.
dat hij dan laat bijv zien:
maar ook aan consumentenelektronica, zoals televisies, fotocamera's en mediaspelers, games en mobiele telefonie. Op al deze gebieden voorziet de redactie van Tweakers.net niet alleen in nieuws en uitgebreide reviews.
Hoe kan ik nou in de gevonden tekst alleen het belangrijkst stukje/alinea/zin laten zien.