Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Bansign voor geblokkeerde users

Pagina: 1
Acties:
  • 264 views

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Vrijdag Voorstellendag! d:)b

Opnieuw dus een idee in de strijd tegen onoverzichtelijkheid. Stel:

1. user X is een spamkoning en wordt door The Modforce van de site getrapt, permanent met een IP-ban... dat is nergens meer terug te vinden voor de users die er langs komen.

2. user Y is behoorlijk lastig en krijgt een tempban voor een maand. Hij kan dus niet meer inloggen, maar... dat is niet terug te vinden voor users die er langs komen.

Het idee zelf: een streep door de naam en het woord Banned erachter zoals bijvoorbeeld hier . Alleen een kleine note erbij, ik zou het woord Banned twee kleuren meegeven. Rood als het permanent is en blauw of groen als het gaat om een tijdelijke ban.

Paar vinkjes integreren bij het ban-venster die de modjes te zien krijgen als ze er iemand uitwerken en we zijn er.

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:33
Het is niet de bedoeling om iemand aan de schandpaal te nagelen. Dat is de reden dat het niet zichtbaar is.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
En sowieso, wat is het nut? 'Dat je kan zien wie er geband is!', ja duh, en dan?

The devil is in the details.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je hebt er helemaal niks mee te maken als we Pietje bannen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Jaap-Jan schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 13:28:
Het is niet de bedoeling om iemand aan de schandpaal te nagelen. Dat is de reden dat het niet zichtbaar is.
Afgezien daarvan, op het moment dat je het hebt verpest mag dat ook zichtbaar zijn. Weet de rest waar diegene aan toe is en geef toe, heeft de gebruiker er dan nog last van? :)
Mute schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 13:29:
En sowieso, wat is het nut? 'Dat je kan zien wie er geband is!', ja duh, en dan?
Dat is het nut, je moet niet overal zoveel achter zoeken.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Schandpalen zijn volgens mij al enige tijd geleden afgeschaft in de beschaafde wereld, lijkt me niet dat wij dat weer in ere willen herstellen.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.