Samsung Syncmaster P2450H vs 2443BW

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-05 13:00
Dag,

Ik ben opzoek naar twee nieuwe 24" schermen.

Nu ben ik zeer tevreden over mijn huidige Samsung syncmaster scherm, dus het leek me een goed plan om er een uit dezelfde serie te nemen. In de pricewatch blijken deze twee schermen zeer populair, maar de specs (http://tweakers.net/pricewatch/compare/344/245685;245116) en reviews laten een bepaald scherm er niet echt uitspringen.

Kan iemand mij overtuigen voor een van deze schermen?

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:41
de 2443BW is luxer uitgerust, mooie solide, in hoogte verstelbare, en met pivot en swivel uitgeruste voet en hij is 16:10 ipv 16:9. Gebruik je je monitor om films te kijken/games te spelen is 16:9 een pre voor veel mensen, voor tekstverwerking/surfen e.d. is 16:10 veel fijner.
kort samengevat: puur voor films/gamen zou k eerder voor de p2450H gaan, als je ook ooit wat anders op je pc doet: 2443BW.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Dat light toch echt aan je eigen voorkeur, beide schermen hebben een paar significante verschillen, voornamelijk de resolutie en verhouding.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Bij beide schermen staan al wat reviews waar je van uit kunt gaan, daarbij zit er ook nog wat verschil in specs die mogelijk belangrijk kunnen zijn voor je.
Neem **LET OP** Welke monitor moet ik kopen? nog eens door om te kijken wat verder het beste bij je past. Mochten beide monitoren even goed voldoen, pak dan gewoon de goedkoopste.

Omdat er meer dan zat info is over deze monitoren en we verwachten dat je zelf een keuze kan maken gaat dit topic op slot.

Dit topic is gesloten.