Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Downloaden van video's van Hyves

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal.

Ik heb me hier net geregistreerd, vergeef me als ik dit topic verkeerd heb gepost. ;)

Ik heb een video gepost op Hyves die ik toevallig nog er had staan. Maar nu heb ik de bron files niet meer op mijn PC, en wil ik deze van Hyves downloaden. Ik heb wel een .swf en .flv gevonden, maar geen idee hoe ik ze zo op kan slaan/vinden dat ik deze correct kan afspelen op mijn computer.

Ik had een topic op Tweakers gevonden, maar dat was dus de flv vinden wat ik al gedaan had.

Kan iemand het misschien voor me testen?

Heel erg bedankt,
Jim

• faust2016
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-11 23:59

faust2016

You yes have my shirt

Wat heeft je ertoe bewogen om zo'n vraag in het Overclocking & Tweaking forum te stellen :+

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-11 19:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Welkom op GoT! :)

Downloadhelpher kun je als plugin bij firefox gebruiken om te downloaden en te converteren naar een afspeelbaar formaat.

[ Voor 8% gewijzigd door Michael Knight op 14-01-2010 21:38 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
Dankje Michael Knight. :)

Ik heb de flv inmiddels door een programma kunnen afspelen in WMP, alleen zit er enkel geluid en geen beeld bij. Enig idee welk formaat ik moet hebben?

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Als je op het icoontje van downloadhelper rechts onderin je browers met rechtermuis klikt kan je de .FLV ook converteren en opslaan als bijvoorbeeld Mpeg.4, dvd WMV of ieder ander formaat voor I phone zune en anderen. :)

Probeer ook de videolan Player eens, die speelt nagenoeg alle bestandsformaten af, .FLV zelfs een iso van een dvd zonder extra codecs of andere extra proggies. Ook eventuele ondertiteling pakt VLC met bijna ieder formaat...

http://www.videolan.org/vlc/index.html

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Dit heeft in ieder geval niets met overclocking te maken :)
Ik zet deze even door naar de software-hoek.

Verwijderd

Topicstarter
Dat werkte, dankjullie allemaal! :D

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

anders via www.keepvid.com een .mp4 file binnenslepen...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Ik gebruik 1-Click Youtube Video Downloader. Hiermee kan ik direct in MP4 downloaden. Ik weet niet als dit werkt voor Hyves. (Ik zit momenteel op andere pc ...)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2010 16:38 ]

Pagina: 1