Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

downloaden nieuwsgroepen

Pagina: 1
Acties:
  • 342 views

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-11 23:04
hallo ik download al een tijdje via nieuwsgroepen en ik heb het nu ook aan mijn pa geleerd :), maar nu zit er een limiet op ons abbonement ziggo alles-in-1 plus, het limiet is 50GB per maand.
Nu vind mijn pa het niet leuk als ik download tot het limiet :X . mijn vader gebruikt een ander account bij grabit dan mij ,maar ik heb al vrij veel gedownload omdat ik een 200part bestanden (13gb) moest openen en dat lukte niet dus heb ik hem nog een keer gedownload toen werkte die nog niet en nu nog een keer omdat ik hem wou repareren maar toen heb ik hem per ongeluk verwijderd |:( .
Nu is mijn vraag of het limiet geld voor beide accounts (dus ik heb 50gb en mijn vader ook)
En kan ik ook zien hoeveel er nog gedownload kan worden (tot het limiet)?

alvast bedankt

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:05

painkill

Pain(k)(ill)

Die limiet is per verbinding.

Heb je er al eens aan gedacht om een payserver te nemen?

Mijn SNES verzameling!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het lijkt met dat er een limiet zit op het nieuwsgroep-gedeelte van je Ziggo alles-in-1 abonnement. Je zou over kunnen stappen naar een betaalde nieuwsgroep zoals Eweka etc.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

hardware.tom schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 19:55:
hallo ik download al een tijdje via nieuwsgroepen en ik heb het nu ook aan mijn pa geleerd :), maar nu zit er een limiet op ons abbonement ziggo alles-in-1 plus, het limiet is 50GB per maand.
Nu vind mijn pa het niet leuk als ik download tot het limiet :X . mijn vader gebruikt een ander account bij grabit dan mij ,maar ik heb al vrij veel gedownload omdat ik een 200part bestanden (13gb) moest openen en dat lukte niet dus heb ik hem nog een keer gedownload toen werkte die nog niet en nu nog een keer omdat ik hem wou repareren maar toen heb ik hem per ongeluk verwijderd |:( .
Nu is mijn vraag of het limiet geld voor beide accounts (dus ik heb 50gb en mijn vader ook)
En kan ik ook zien hoeveel er nog gedownload kan worden (tot het limiet)?

alvast bedankt
Gewoon alles netjes kopen/ huren zoals het hoort. 8)7

• hardware.tom
Ik woon zeg maar bij mijn ouders (ik ben 15 , dus op zich wel logisch) en mijn ouders vinden gewoon dat we eerlijk moeten delen :) dus ze vinden het niet egt het geld waard o extra te downloaden.

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 19:57:
[...]

Gewoon alles netjes kopen/ huren zoals het hoort. 8)7
Amateur pr0n is gewoon gratis hoor...

Life is what you others make it.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:37

St@m

@ Your Service

Eweka kost 7,50 p/m en is geen abonnement, na die maand verloopt je account gewoon weer. Probeer het eens.. ik neem aan dat je wel een keer 7,50 kan missen.. of doe het samen met een vriend, dan kost het je 3.75 :+

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• hardware.tom
falling_down schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 19:59:
[...]

Amateur pr0n is gewoon gratis hoor...
dat is het niet dus daar hoef jeje geen zorgen over te maken ;) 8)7
ik wil wel zeggen wat het is maar ik ben bang dat jullie dan gaan zeuren. O-)
St@m schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 20:01:
Eweka kost 7,50 p/m en is geen abonnement, na die maand verloopt je account gewoon weer. Probeer het eens.. ik neem aan dat je wel een keer 7,50 kan missen.. of doe het samen met een vriend, dan kost het je 3.75 :+
ik blijf een nederlander dus: kan ik hhet ook gratis uitproberen :D

[ Voor 53% gewijzigd door hardware.tom op 14-01-2010 20:04 ]

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-11 22:22
hardware.tom schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 19:59:
Ik woon zeg maar bij mijn ouders (ik ben 15 , dus op zich wel logisch) en mijn ouders vinden gewoon dat we eerlijk moeten delen :) dus ze vinden het niet egt het geld waard o extra te downloaden.
Had je het hem ook nooit moeten leren :P Die limiet is per abbonement, dus gedeeld tussen jullie. Een mooie priv tracker doet ook wonderen

Of een payserver. Of opnieuw in discussie gaan met je ouders :P

• hardware.tom
die discussie valt nu al af :P

wat is een privtracker?

en kan ik ook zien (ergens op ziggo) hoeveel ik nog kan downloaden?

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Of dingen veranderen op de computer zodat zijn gekregen uitleg niet meer klopt :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

De 50Gb limiet is voor de newsserver van Ziggo.

Voor der rest (mbt payservers) : Newsservers met binaries [deel 9]

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.