Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Top tip zat hier met het zelfde probleem. Was een beetje in de war met de "bibliotheek" functie van windows 7
Ik heb ook een kleine ontdekking gedaan.
Vanuit het StartMenu de lokatie wijzigen van de 'Documents' link is een eerste stap, maar in de Total Commander een right-click geven op de C:\users\{ikke}\Documents geeft nogmaals dezelfde optie om te verplaatsen.
Gedaan... en ben nu aan het testen.
Note: Hij deed dit maar 1x, de tweede keer dat ik het wou verplaaten (omdat ik eerst verbaasd was dat het kon) gaf de verplaats optie niet meer...
Vanuit het StartMenu de lokatie wijzigen van de 'Documents' link is een eerste stap, maar in de Total Commander een right-click geven op de C:\users\{ikke}\Documents geeft nogmaals dezelfde optie om te verplaatsen.
Gedaan... en ben nu aan het testen.
Note: Hij deed dit maar 1x, de tweede keer dat ik het wou verplaaten (omdat ik eerst verbaasd was dat het kon) gaf de verplaats optie niet meer...
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Door de developer een rotschop te geven en 'm te vertellen dat ie daarvoor de bestaande Shellfolder APIs voor moet gebruiken in plaats van hardcoded padnamen.Tijgert schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 18:21:
Toch zijn er programma's die niet naar de verplaatste My Documents gaan maar gewoon in de root/user/my documents hun spullen zetten. Dat wil ik niet, maar ik weet niet hoe ik het ieder programma duidelijk moet maken waar ze hun data in moeten zetten.
Iemand?
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb776911(VS.85).aspx
[ Voor 5% gewijzigd door alt-92 op 14-01-2010 20:47 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Je kunt je Documents folder (en andere mappen in je user folder) ook verplaatsen door dit via de verkenner te doen. (Knippen / plakken).
Even rebooten en alles staat goed.
Even rebooten en alles staat goed.
Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)
Pagina: 1