Eizo Flexscan S1901S

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb proberen te zoeken op GOT en via google, maar ik kan er weinig over vinden. (reviews ed)

Zijn hier mensen die ervaring hebben met een Eizo S1901S ?

Ik wil hem gebruiken vooral voor statische dingen (vooral simulaties, tekstverwerken etc), maar speel heeeeel af en toe een spelletje. Volgens de specs zou hij een reactietijd hebben van 6ms.
Dat lijkt me nog redelijk te doen voor af en toe een spelletje?

Hoe zit het verder met de kijkhoek van Eizo?

Of anders andere goede ervaringen met 1280*1024 schermen? (liefst pivot)

[ Voor 12% gewijzigd door B_FORCE op 14-01-2010 18:04 ]

One World Concepts

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Het blijft hier angstvallig stil.

Zijn er überhaupt mensen bij 1280*1024 schermen?

Zo kwam ik ook de Samsung 943N/B tegen en Iiyama ProLite B1906S-1

One World Concepts

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:11

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ervaringen zoek je met de search, niet met een eigen topic. Sowieso, kijk eens in Pricewatch bij userreviews, dat is exact waar je dit soort info zou moeten vinden.

Verder mbt keuze monitor:
**LET OP** Welke monitor moet ik kopen?

Om je toch nog even op weg te helpen, vergeet niet dat merk niets zegt over technische eigenschappen als kijkhoek. Eizo heeft "goedkope" TN-panelen met waardeloze kijkhoek en kleurverschuivingen als je er niet recht voor zit, en Eizo heeft stervensdure S-IPS panelen met bijbehorend superieure kijkhoek. Net zoals elk ander merk. Focus dus niet op merk, maar op paneeltype. Voordeel bij Eizo is wel dat ze (itt de meeste andere merken) duidelijk paneeltype vermelden bij de specs :)
In dit geval gaat het dus om een TN-paneel, wat ongeschikt is als kijkhoek een belangrijke factor is.

[ Voor 8% gewijzigd door dion_b op 17-01-2010 23:03 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.