Een zoektocht over het forum levert mij geen antwoord, misschien ook wel omdat ik iets heel simpels over het hoofd zie.
Decoder Motorola 1960
DVD recorder Sony RDR-HX900
Een nieuwe KPN decoder aangesloten aan Experia Box van KPN.
TV aangesloten op decoder via HDMI.
Dit deel werkt allemaal naar behoren.
Mijn DVD recorder aangesloten (scart Decoder/Line3) op decoder (scart VCR).
DVD recorder aangesloten (Line1) op TV (Ext.1)
Ik kan alles op de harddisk van de DVD recorder zien.
Maar ik zie het TV signaal van de decoder niet via Ext.1 op de TV.
Sterker nog, ik heb in de kanalen van de DVD recorder alleen Line1, 2 en 4 beschikbaar, 3 is verdwenen.
Maar... gek genoeg zie ik wel het signaal van de decoder op Ext.1 van de TV als ik de DVD recorder uitzet.
Ik heb de scart-instelling van de DVD recorder als volgt:
Line1 uit - Video
Line3 in - Decoder
Line3 uit - Video
Ik hoop dat dit helder is. Heeft iemand suggesties? Het lijkt me dat er iets ingesteld moet worden op de DVD recorder, maar ik ben langzaamaan door mijn mogelijkheden heen.
[edit: misschien sta ik ook nog op de verkeerde plek hier op het forum; ben hier nieuw en weet nog niet goed de weg. Zo ja, dan het verzoek aan de moderator dit topic te verplaatsen]
Decoder Motorola 1960
DVD recorder Sony RDR-HX900
Een nieuwe KPN decoder aangesloten aan Experia Box van KPN.
TV aangesloten op decoder via HDMI.
Dit deel werkt allemaal naar behoren.
Mijn DVD recorder aangesloten (scart Decoder/Line3) op decoder (scart VCR).
DVD recorder aangesloten (Line1) op TV (Ext.1)
Ik kan alles op de harddisk van de DVD recorder zien.
Maar ik zie het TV signaal van de decoder niet via Ext.1 op de TV.
Sterker nog, ik heb in de kanalen van de DVD recorder alleen Line1, 2 en 4 beschikbaar, 3 is verdwenen.
Maar... gek genoeg zie ik wel het signaal van de decoder op Ext.1 van de TV als ik de DVD recorder uitzet.
Ik heb de scart-instelling van de DVD recorder als volgt:
Line1 uit - Video
Line3 in - Decoder
Line3 uit - Video
Ik hoop dat dit helder is. Heeft iemand suggesties? Het lijkt me dat er iets ingesteld moet worden op de DVD recorder, maar ik ben langzaamaan door mijn mogelijkheden heen.
[edit: misschien sta ik ook nog op de verkeerde plek hier op het forum; ben hier nieuw en weet nog niet goed de weg. Zo ja, dan het verzoek aan de moderator dit topic te verplaatsen]
[ Voor 12% gewijzigd door bartveld op 14-01-2010 16:38 ]