Beste Tweakers,
Ik heb hier een blackberry 8800 liggen waarvan de stroom er is afgevallen tijdens het erop zetten van de nieuwe firmware.
Het enige wat de mobiel nu nog doet is dat het rode lampje gaat branden en na een tijdje gaat het knipperen.
Natuurlijk heb ik zelf al het een en ander geprobeerd maar ik kom er niet uit. als ik via command prompt contact probeer te maken met de blackberry krijg ik de foutmelding: Hresult error during open ; 80090006. Ook google op deze foutmelding heeft mij tot zover niets opgeleverd.
Het probleem ligt dus bij het contact leggen tussen de mobiel en de computer. Ook JL_Cmder kan geen contact maken..
Hebben mensen hier ervaring mee?
Update, met CMD ipv Command Prompt, krijg ik nu het volgende:
RIM Wireless Handheld Java Loader
Copyright 2001-2006 Research In Motion Limited
Connecting to device...Error: Unable to open port
Met de Apploader, krijg ik geen COM of USB connection te zien
Ik heb hier een blackberry 8800 liggen waarvan de stroom er is afgevallen tijdens het erop zetten van de nieuwe firmware.
Het enige wat de mobiel nu nog doet is dat het rode lampje gaat branden en na een tijdje gaat het knipperen.
Natuurlijk heb ik zelf al het een en ander geprobeerd maar ik kom er niet uit. als ik via command prompt contact probeer te maken met de blackberry krijg ik de foutmelding: Hresult error during open ; 80090006. Ook google op deze foutmelding heeft mij tot zover niets opgeleverd.
Het probleem ligt dus bij het contact leggen tussen de mobiel en de computer. Ook JL_Cmder kan geen contact maken..
Hebben mensen hier ervaring mee?
Update, met CMD ipv Command Prompt, krijg ik nu het volgende:
RIM Wireless Handheld Java Loader
Copyright 2001-2006 Research In Motion Limited
Connecting to device...Error: Unable to open port
Met de Apploader, krijg ik geen COM of USB connection te zien
[ Voor 15% gewijzigd door Redbaard op 14-01-2010 17:20 ]