Ik weet niet wat voor auto je vriendin heeft, maar als deze gesleept is met een kabel, en belast is geweest dan hoop ik dat er niet boven de 30 is gereden. Dan durf ik gerust te zeggen dat er zowieso ernstige mechanishe schade is geleden...
• De motor draait dan ongelofelijk veel toeren, zoveel toeren dat dit me onwaarschijnlijk lijkt...
• De olie wordt inderdaad rondgepompt, waar het niet dat deze koud is, waardoor het blok koud blijft, als je dan gaat slepen warm je je blok in notime op door waarschijnlijk wrijving. Blokken vinden dit niet leuk, helemaal aluminium niet.
• Je drijfstangen kunnen best wel eens een afwijking hebben nu
• Vast nog wel meer dingen....
Schade die je kan verwachten zouden dan kapotte drijfstangen, gescheurde/kromme kop en waarschijnlijk een niet waar te nemen mechanische slijtage van enkele duizenden kilometers.
Is hij in zijn 5 gesleept, dan zou het misschien mee kunnen vallen, maar in zijn 1 is echt funest.
Trouwens, dan heb je wel een pechcombo uitgekozen, als het in zijn 1 was, iemand die in de auto zit die niets doorheeft, en een chauffeur die blijkbaar gewoon doorgast