Externe Harde schijf (WD) wordt niet herkend bij Samsung tv

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
ik heb pas een tv gekocht (Samsung LE37B650) mede omdat deze een usb aansluiting heeft.
Nu heb ik bij BCC een nieuwe externe harddisk gekocht van Western Digital van 1TB, maar deze
wordt niet herkend als ik deze aansluit op de USB.

Een oude externe harddisk van Philips van 500Gb heb ik eveneens geprobeerd maar deze
wordt meteen herkend.

Enig idee waarom de WD het niet doet? Hij werd niet herkend als FAT32 geformateerd en dus heb ik
'm als eens omgezet naar NTFS. Zonder resultaat...
:? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je gebruik toch de voeding van de Western Digital van 1TB en de USB1 (HDD)-poort?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2010 17:45 . Reden: USB1 (HDD)-poort ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja,
de voeding die er bij zat en de usb/hdd poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou die moeten herkennen in FAT16/32 of NTFS. Gebruik je een extra USB verlengkabel: dit kan problemen geven. Heb je de schijf een volume label gegeven? bvb WD1TB, zag dit nog schijven die niet herkend worden of slecht werken zonder volumelabel. Welk model van Western Digital?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zal straks als ik thuis ben nog even kijken naar het model.

zou het overigens aan het feit kunnen liggen dat de voeding 12V is en dat deze te weinig 'power' levert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nog even gekeken naar het model: WD10000H1-00

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2010 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar kan ik niets mee aanvangen op de website van Western Digital?
WD Elements Desktop, My Book Essential, My Book Home Edition, My Book for Mac, My Book Elite, My Book Mirror Edition, My Book Studio, My Book Studio Edition II, My Book 3.0, WD Elements Portable, My Passport, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nog even gekeken: my book essential edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Hallo allemaal,

Misschien heb je iets aan deze info, was onlang ook even langs de electronica winkel geweest,
en was mijzelf aan het orrienteren op een Led Tv, met name de USB aansluiting vond ik interresant,
Ik was zeer nieuwschierig naar welke bestanden de Tv zou kunnen lezen, het antwoord was daarop
dat het zowel fotos als videos en mp3's zou kunnen lezen, niet was er bekend om welke exacte bestandsformaten het zou gaan. Op mijn vraag of ik dus mijn externe HDD aan kon hangen, werd mij geinformeerd mits deze FAT32 geformateerd is, en niet groter is dan 16GB!!!!

Een hele grote teleurstelling dus.

mvg

Destianto

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Pagina: 1