Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• aquarius1975
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-12-2024
Mijn HCT Touch Diamond ziet geen bluetooth headsets.
Als ik Start -> Instellingen -> Verbindingen -> Bluetooth kies, en dan "Nieuw app. toevoegen..." kies, verschijnen er alleen telefoons en laptops.

Mijn Plantronics Voyager Pro wordt niet gevonden en 2 andere bluetooth headsets van collega's verschijnen ook niet in de lijst.

Een Nokia 6110 navigator connect en pairt wel keurig met de Plantronics Voyager Pro.

Plantronics Voyager Pro heeft bluetooth 2.1 en HTC Touch Diamond heeft 2.0, maar dit verschil lijkt niet cruciaal te zijn, want Nokia 6110 navigator heeft ook Bluetooth 2.0

Ik heb al gekeken of er op de HTC site updates te vinden zijn m.b.t. bluetooth, maar daar is alleen een security fix te vinden.

Ben al een week aan het googlen, maar kan nog geen oplossing vinden.

Iemand die me verder kan helpen?

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:17
Volgens mij moet je ook op de headset een knopje indrukken om te pairen. Doe je dat ook?

Ook zou je eventueel een andere ROM kunnen proberen. Volgens mij moet je trouwens van de modjes in dit topic posten ;-) Daar lees je ook meer over andere ROMS.

• aquarius1975
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-12-2024
Hmmm.... gevalletje handleiding verkeerd interpreteren.
De opmerking "knopje indrukken" deed het hem.

Thnx!!

draadje mag dicht.