Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Eindleijk VPN (Cisco) werkend onder x64 Win7

Pagina: 1
Acties:
  • 277 views

Verwijderd

Topicstarter
Na wat op google te hebben gespeurd heb ik een werkende VPN client voor x64 versie van Windows 7.

Het betreft VPN client van shrewsoft. ( shrew soft VPN access manager)

Nadat ik hem geinstalleerd had kon ik gewoon een .pcf(cisco profiel) importeren en het werkt. kan nu gewoon onder 64bit windows 7 zonder al te veel te moeten doen, vpn verbinding naar kantoor opzetten.

;)

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Gefeliciteerd :?

Money for nothin' and your chicks for free

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11 19:53

RaJitsu

B.S.U.R.

Ik gebruik al sinds het begin 5.0.06.0110 onder 7 (x64), nooit problemen mee gehad, sinds ik geen Tele2 meer heb.

B.S.U.R.

Verwijderd

Topicstarter
Dus !!!!

wat is je punt. Ik probeer alleen mede te delen dat vpn onder x64 windows 7 geen probleem meer is.

jou boeit het niet, maar anderen zoals ik wel.

Verwijderd

Topicstarter
RaJitsu schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:48:
Ik gebruik al sinds het begin 5.0.06.0110 onder 7 (x64), nooit problemen mee gehad, sinds ik geen Tele2 meer heb.
Blokkeerde tele2 poorten dan??. ( onder xp geen probleem met tele2 gehad).

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:49:
[...]

Dus !!!!

wat is je punt. Ik probeer alleen mede te delen dat vpn onder x64 windows 7 geen probleem meer is.

jou boeit het niet, maar anderen zoals ik wel.
Dan kan je dat misschien ook op een normale manier doen zonder overmatig hoofdlettergebruik?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:49:
dat was het sowieso al niet.

En niet zo schreeuwen alsjeblieft in het vervolg. :)
Aangezien de discussiewaarde nu zo'n beetje 0,0 is en om verder gekift maar te voorkomen laten we het hier maar bij.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.