Ik heb toch maar een nieuw b&o setje gekocht nou het geluid is ook echt perfet hoor jongens. Ik denk ik deel dit even aan jullie mee. Leuk he.:)
Verwijderd
Jacob Jensen rules!8-) Maarruh, veel te duur voor wat je krijgt, geef mij maar Loewe of Bose.:Z
Verwijderd
Wat een lol. Hoe eenvoudig is het om iemand af te zijken. Die gozer is gewoon ontzettend blij met z'n nieuwe B&O-installatie (en terecht, zou ik ook zijn). Ik hoop dat hij er nog lang plezier van heeft.
Design en goed geluid = prima combinatie
Design en goed geluid = prima combinatie
En als iemand een AMD 1.2 GHz heeft gekocht mag ie dat wel van de daken schreeuwen ?
B&O is iets waar je hard voor spaart als je het wilt hebben. Ik heb er ook een lange tijd voor moeten sparen maar ik kon wel effe een TV van 6500 piek mee kopen (met ingebouwde SAT ontvanger en schotel-positioner) Waarbij ik later een video van 3600 piek erbij kocht.
Het kost wat maar dan heb je ook wat.
B&O is iets waar je hard voor spaart als je het wilt hebben. Ik heb er ook een lange tijd voor moeten sparen maar ik kon wel effe een TV van 6500 piek mee kopen (met ingebouwde SAT ontvanger en schotel-positioner) Waarbij ik later een video van 3600 piek erbij kocht.
Het kost wat maar dan heb je ook wat.
ik werk zelf bij een winkel waar ze b&o verkopen, en ik moet zeggen: ik sta zelf vaak bij die hoek te kwijlen. 
nou heb ik daar zelf het geld niet voor, maar als ik het had, zou ik iig voor zo'n beo avante gaan (grote tv, laten we maar zeggen)
dat is wel 'toppie'
ik wens je er heel veel plezier mee
nou heb ik daar zelf het geld niet voor, maar als ik het had, zou ik iig voor zo'n beo avante gaan (grote tv, laten we maar zeggen)
dat is wel 'toppie'
ik wens je er heel veel plezier mee
There is no adequate defense, except stupidity, against the impact of a new idea.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()