Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• L-Execto
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2020
Hallo allen,

Ik heb 2 weken geleden een telefoon aangeschaft met abonnement, nu heb ik ervoor gekozen om mijn nummer te behouden, maar moest nog wachten tot mijn abonnement in ging. Heb dus nu een (hele) oude sim kaart van t-mobile in m'n nieuwe gsm gestopt om toch nog te kunnen bellen.

Nu is mijn vraag: hebben sim-kaarten invloed op de functies van de gsm?

Zo kan ik namelijk niet een persoon toevoegen in m'n telefoonlijst, en daar naam, nummer, thuisnummer, e-mail aan koppelen? Kan dat soms aan mijn prehistorische sim kaart liggen?

Bij voorbaat dank, weet zeker dat iemand hier wel een antwoord op weet :P Not me!

Verwijderd

Roy Sloof schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:34:
Hallo allen,

Ik heb 2 weken geleden een telefoon aangeschaft met abonnement, nu heb ik ervoor gekozen om mijn nummer te behouden, maar moest nog wachten tot mijn abonnement in ging. Heb dus nu een (hele) oude sim kaart van t-mobile in m'n nieuwe gsm gestopt om toch nog te kunnen bellen.

Nu is mijn vraag: hebben sim-kaarten invloed op de functies van de gsm?

Zo kan ik namelijk niet een persoon toevoegen in m'n telefoonlijst, en daar naam, nummer, thuisnummer, e-mail aan koppelen? Kan dat soms aan mijn prehistorische sim kaart liggen?

Bij voorbaat dank, weet zeker dat iemand hier wel een antwoord op weet :P Not me!
Je simkaart heeft geen invloed op de functies. Die 2 zaken staan los van elkaar.

Ik zou wel een nieuwe simkaart opvragen( kosteloos) bij de eerste keer, anders kost het € 5 of €10 .

Succes met je nieuwe telefoon.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Denk eerder dat je een contact probeert op te slaan op de SIM ipv op de telefoon zelf.
Die kunnen maar weinig gegevens aan, afaik alleen naam + nummer.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• L-Execto
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2020
Ik heb al een nieuwe sim kaart, die bij m'n abonnement hoort. Maar aangezien die nog niet ingegaan is, kan ik daar nog niks mee, dus ik heb de oude prepaid sim erin gedrukt.

Vroeg me af of het misschien daar aan lag ;) Zodra ik m'n nieuwe sim kaart erin heb zitten zal ik eens kijken of het wel wil :) Hou jullie nog wel op de hoogte.

Bedankt voor de reacties _/-\o_

Edit:
@Nakebod: De telefoon van mijn broer heeft die functie ook, om alle gegevens van een persoon onder een "uitvouwbaar" lijstje te drukken. En d'r stond ook iets in de manual van mijn telefoon over dat gedoe, krijg het alleen niet voor elkaar :/ Evenals, een foto aan een beller koppelen. Wil ook niet.

Maar goed, zoals ik al zei, ik zal d'r straks thuis eens naar kijken. ;)

[ Voor 34% gewijzigd door L-Execto op 14-01-2010 13:52 ]